PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadchodzi normalność
    Date: Tue, 17 Feb 2009 20:18:59 +0100
    <gne3kb$pc4$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gnejff$b8g$1@news.dialog.net.pl>

    Jotte pisze:
    > No to doprecyzuję.
    > Podzielmy _obywateli_ na pracowników i pracodawców.

    Trochę niżej pracodawcy to w/g Ciebie instytucje, a teraz nagle stali
    się obywatelami?

    > Mam takie pytanie - z czego będzie żył "gówniany byznesmenek" jak
    > zamknie firmę?
    > Zatrudni się u innego jako pracownik?

    "Odnieść by można wrażenie, że mówisz o meblach lub narzędziach."
    (zgadnij kto to napisał kilka postów niżej)

    To w końcu jak jest?
    Jak pracownika zwalniają to krzyk, bo to człowiek i takie tam inne
    komunały, a jak trzeba doić pracodawcę to nagle się okazuje, że
    pracodawca z obywatela, w magiczny sposób, przekształca się w instytucję.

    Tak wiem. Każdy kto wykaże bezsens Twoich wypowiedzi to nieuk i idiota,
    który nie rozumie co miałeś na myśli. A w najlepszym razie nie potrafi
    odczytać tego co napisałeś (albo co chciałeś napisać ale Ci nie wyszło -
    zapewne z braku precyzji).
    Już to przerabialiśmy więc się nie wysilaj.

    PS.
    Skoro można o pracodawcach pisać "gówniany byznesmenek" to można o
    pracownikach pisać "zasoby ludzkie". Ten drugi zwrot sam w sobie jest
    bardziej ludzki.

    Pozdrawiam
    Piotr