PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 09:19:44
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli po prostu uważasz, że najlepszym rozwiązaniem jest satrapa nie
    > związany żadnym prawem, mogący robić co mu się spodoba, nie liczyć się z
    > ludźmi, ich potrzebami, wolny od jakiejkolwiek odpowiedzialności. I przy
    > tym wszystkim wierzysz, że on to zrobi dla dobra ogółu, a nie wykorzysta
    > dla dobra swojego i paru swoich przydupasów?

    Ja tu niczego nie wymyślam. Takie rzeczy dzieją się w skali mikro np w
    firmach. Gdy trzeba zreorganizować jakąś komórkę, np dział, wprowadza się
    osobę (lub osoby) wyposażone w odpowiednie uprawnienia. Osoby te kierują się
    niestety tylko i wyłącznie wskazanymi kryteriami które możemy tu nazwać
    "dobrem firmy". Przeprowadza się analizę, przedstawia plan i wykonuje
    potrzene działania. Rolę arbitrażu pełni tu zarząd lub nadzór właścicielski
    (opiniuje, zatwierdza lub odrzuca proponowane działania). Po zakończeniu
    zmian ocenia się efekty, współpracę z osobami reformującymi albo się
    utrzymuje albo rozwiązuje i życie toczy się dalej a firma dzięki temu albo
    ma się lepiej albo w ogóle się ma.
    Co stoi na przeszkodzie aby zastosowac dawno znane i sprawdzone rozwiązania
    w sytuacji zagrożeń na większą skalę?
    --
    Jackare