PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 10:54:23
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: venioo <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:

    > Ja lezalem w kilku szpitalach i zgadzam sie z gargamelem. Np. na
    > oddziale jest 5 pielegniarek i tyle samo pacjentow! To oczywiscie
    > prowadzi do opierdalania sie owych. Nieraz tak sobie lezalem i
    > obserwowalem organizacje pracy w szptalach. To jakas tragedia, jedna
    > pielegniarka zapierdziela pozostale siedza w pokoju z ktorego dochodza
    > odglosy dobrej zabawy + TV. A w nocy nie ma tej co zapierdzela zostaja
    > tylko te z pokoju, nadal dobrze sie bawiac. Sceny jak z filmow Barei

    Mnie sie zdarzylo w dwoch i to ostatni raz pare lat temu, ale bylo tez
    wesolo :)
    W jednym 2 tyg. leczyli mnie "standardowo" a dzien przed wypisem
    dopiero wyniki badan ze Szczecina dostali zeby wiedzieli chociaz na co
    mnie leczyli :)
    W drugim metody leczenia, nazwijmy to "tradycyjne": dieta scisla
    (dobrze ze nie wpadli na pomysl lewatywy ;) ), chcieli mnie glodem
    zamorzyc ale sie nie dalem ;) Za to na wypisie ze szpitala cala strona
    A4 medykamentow byla wymieniona, ktore rzekomo dostalem :) (w
    rzeczywistosci przez tydzien moze z 4 herbaty wypilem i zjadlem z 3
    suche bulki).
    Ciekawe gdzie sprzedali "na lewo" to wszystko i ile refundacji z
    juz-nie-pamietam-jakiej wtedy instytucji dostali.

    Pozdrawiam cala wesola sluzbe zdrowia :) A wszystkim innym zdrowka zycze ;)

    --
    venioo