PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 10:51:04
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: mihau <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 17, 2:00 am, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > To nie ma znaczenia i nie o to mi chodzi.
    > Sprawdź jaki odsetek budżetu składa się z podatków tzw. przedsiębiorców, a
    > jaki płacą parcownicy.

    Dokładnie o to chodzi i to wcześniej napisałem. 70% to przedsiębiorcy
    albo ludzie zatrudnieni u tych przedsiębiorców. Sektor prywatny to nie
    radni ani nie salowe w państwowym szpitalu, tylko ludzie pracujący w
    _przedsiębiorstwach_ założonych przez - jak to nazwałeś - "gównianych
    byznesmenków".

    > A skąd, co ty gadasz. To jest ilościowo zamknięta, mikroskopijna pula
    > posadek.

    Ależ misiu, przecież to ty sugerujesz przejście z działalności
    gospodarczej na państwowe stanowiska. Czyżbyś się wycofywał?

    > A co pracownika (a więc i mnie) to obchodzi?

    O właśnie. Gówno cię obchodzi i gówno obchodzi większość
    zatrudnionych, którzy nie mają pojęcia dlaczego za pracę wartą 2500
    PLN dostają do ręki tylko 1742 PLN. Niejeden nawet nie pamięta swojej
    stawki brutto, bo i po co. Lepiej ponarzekać na pracodawców-złodzieji,
    nie?

    Jest na to sposób. Zamiast odciągać ZUS i podatki z pensji, niech
    etatowcy dostają brutto do ręki, a potem sami uiszczają podatki i
    składki. Tylko państwu wygodniej zrobić z przedsiębiorców darmowych
    poborców podatkowych, którzy nie dostają za to pieniędzy, odpowiadają
    prawnie, a jeszcze do tego zbierają połajankę jacy to oni są
    wyzyskiwacze.

    > Czy pracodawcę obchodzi ile pracownik musi zapłacić za mieszkanie, media,
    > jedzenie itp.?

    Jakby zainteresowało, to zaraz byś się przypieprzył do włażenia w
    prywatne sprawy pracownika. I tak pracodawca zły, i tak niedobry.

    > Coś bajdurzysz.

    Może uzupełnij wykształcenie i dowiedz się jak skończył Adolf i jego
    Rzesza?

    --
    mihau