PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
    From: mihau <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nadchodzi normalność
    Date: Mon, 16 Feb 2009 16:40:56 -0800 (PST)

    On Feb 17, 1:10 am, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Kapitałem może rozporządzać jak chce ew. jak wyżebrał u kredytodawcy.
    > Ludźmi nie. Nawet jak jakiś kretyn nazwie to "kapitałem ludzkim".

    Czyli nie ma prawa wydawać poleceń służbowych i oczekiwać ich
    realizacji? Ma płacić i prosić o pracę? Bo nie wiem jak mam odczytać
    to "zarządzanie ludźmi".

    > No to sprawdź sobie podatkowy udział grup społecznych w tworzeniu budżetu
    > państwa.

    Wystarczy sprawdzić, że ponad 70% pracuje w sektorze prywatnym. Wiesz
    co to znaczy? Że albo są przedsiębiorcami albo u nich pracują.

    > Wydaje mi się, że powinieneś uzupełnić wykształcenie.

    Wydaje mi się, że mało mnie obchodzi, pod jaką nazwą sprzedaje się tę
    czerwoną kupę i podobnie jak w przypadku kupy nie wnikam w mnogość
    odcieni i aromatów. Komunizm, socjalizm, marksizm, jeden pies.
    Wszystkie mają jedną cechę - na ludzi przedsiębiorczych i zaradnych
    nakładają kary i utrudniają życie.

    > To on się sam z własnej woli torturuje? Sam robi sobie źle?
    > Bo przecież nie musi.
    > Może dać się wybrać do sejmu, senatu albo na radnego itp.

    Jasne. Dzięki temu w kraju pracować będą tylko radni, posłowie,
    senatorowie i bohaterskie salowe przynoszące im w porę basen. Cóż za
    rajska wizja produktywnego i rozwijającego się kraju!

    > Podejrzewam, że nie masz zielonego pojęcia o czym gadasz. Jakbyś wiedział,
    > nie zmyślałbys takich farmazonów.

    No to powiedz w końcu, skoroś taki mądry, a i podejrzliwy. Ile musi
    wydać przedsiębiorca by pracownik otrzymał do ręki 3000 PLN pensji?

    > I po Adolfie Niemcy ładnie się rozwinęły...

    Tylko szybko się potem zwinęły, a Chile jakoś nie bardzo gnają ku
    samobójstwu.

    --
    mihau