PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 05:14:38
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: Bartłomiej Szymański <l...@d...info> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > przeciez to u nas norma, jak kiedyś słyszałem takie opowiesci ze
    > znajomyt nył chory na nogę, eczopno go na wątrobę a po ledczeniu ma
    > chorą nogę, wątrobę i żołądek:O( to myślałem że to żarty, ale to
    > niestety fakty, dam przykłąd os siebie, jak kiedyś stomatologia była
    > państwowa to miałęm wszystkie chore zęby, a do dentysty trzeba było
    > chodzić obowiazkowo, prawie wszystkie zęby mi powyrywali, wiec
    > naturalnie już chodzić nie musiałem, po iluś tam latach wszystkie zęby
    > mi odropsły, państwopwa stomatologia upadła, do dentysty chodzę może raz
    > na 10 lat i zęby mam zdrowe,

    A kolega to po jakiemu to napisał? Połowy wyrazów nie znam. Proszę
    kolegę o pisanie po polsku i nauczenie się interpunkcji, bo tego się
    czytać nie daje. Chyba, że za trudne.

    > nawet ich nie myję (sporadycznie od
    > niedzieli bo i po co tak często?:O)

    I kolega niech nie chucha tutaj gnojówką, bo śmierdzi.

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej