PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-14 13:58:58
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gn6hrj$imr$1@news.onet.pl sz <s...@b...no> pisze:

    > Jotte wrote:
    > 1.
    > [...]
    > 2.
    > o! czyli w (1) oznajmiasz ze naturalne mechanizmy rynkowe zadziałały a w
    To nie są mechanizmy rynkowe. To są ogólnospołeczne, by nie rzec
    ogólnobytowe mechanizmy, tu akurat działające w obszarze stosunków pracy.
    I jak każdym mechanizmem można i trzeba nimi sterować, nikt przy zdrowych
    zmysłach nie zostawia żadnego mechanizmu bez nadzoru.

    > (2) ze ci ktorzy o nich pisali są pozbawieni potencjału intelektualnego?
    To, że pisali jeszcze nic nie znaczy. Ważne, co pisali, a tu już kwestia
    komentarza nie wymaga..

    > zostałeś więc Korwinistą? nie poznaję cię, Jotte! ;-)
    Zawsze byłem, tylko się ukrywałem. Byłem tajnym kryptokorwinistą, o
    kryptonimie opercyjnym K-23. :)))

    --
    Jotte