PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-16 00:47:47
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Niezwykle bystre spostrzeżenie. ;)
    > I nie raz się jeszcze zapewne pojawi - licz na mnie, jak na Zawiszę. :)

    > Skąd takie przypuszczenie?

    interesujace spostrzezenie :)
    ale skądinąd wiemy, że Jotte nie jest pielęgniarką, motorniczym ani
    nauczycielem... może jest on właśnie "menedżerkiem" za 4tys i gardzi
    swoją pracą i tym jak się moralnie upodlił i dla rozładowania tego
    napięcia wywyższa pracę prostych ludzi żeby poczuć się lepiej :D

    [...]
    > Ty chyba nie chcesz powiedzieć, że te wszystkie starania to po to, żeby
    > tym kilku czy kulkunastu osobom zapewnić źródło utrzymania???

    system w którym ktoś egoistycznie stara się zarobic na swoje a jako
    efekt uboczny powoduje że z jego wydajne pracy korzystają inni to bardzo
    dobry system!

    > Jak kto uważa.
    > A ile wart basen podany przez salową (za 1050) na czas?

    do czego zmierzasz, chcesz mnie sklonic do pogratulowania salowej ze
    znalazla taka dobra prace? ale idac dalej, czy ona wykonuje te prace po
    to zeby zarobic, (zupelnie jak nasz przyjaciel, "menadżerek"), czy po to
    żeby ulżyć ludziom w cierpieniu? to chyba nie fair że ona bierze pensję,
    powinna robić to z wewnętrznej potrzeby, taki szlachetny i
    odpowiedzialny zawód!