PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na czyj koszt książeczka zdrowia

  • 1. Data: 2007-04-01 16:57:13
    Temat: Na czyj koszt książeczka zdrowia
    Od: "matraxus" <matraxus@[nospam]interia.pl>

    Witam,
    Przed podjęciem pracy - przyszły pracodawca wymaga ode mnie książeczki
    sanitarno-epidemiologicznej ("Książeczka zdrowia")
    Badania miałbym przeprowadzić we własnym zakresie i na własny koszt. Czy
    pracodawca ma do tego prawo, jeśli tak to na jakiej podstawie.

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    Mat.

  • 2. Data: 2007-04-01 17:08:07
    Temat: Re: Na czyj koszt książeczka zdrowia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:euooh9$q6b$1@nemesis.news.tpi.pl matraxus
    <matraxus@[nospam]interia.pl> pisze:

> [...]
    > sanitarno-epidemiologicznej ("Książeczka zdrowia")
    > Badania miałbym przeprowadzić we własnym zakresie i na własny koszt. Czy
    Nie ma. Proszę przeczytać kodeks pracy.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-04-01 20:41:26
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "matraxus" napisał w wiadomości
> [...]
    > Badania miałbym przeprowadzić we własnym zakresie i na własny koszt. Czy
    > pracodawca ma do tego prawo, jeśli tak to na jakiej podstawie.

    nie wiem jak teraz, ale jakieś 6 czy 7 lat temu gdy takową wyrabiałem
    kosztowała jakieś 30 PLN, jeżeli teraz tyle kosztuje to czy jest sens się w
    razie czego targować z pracodawcą?

  • 4. Data: 2007-04-02 07:12:13
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Patryk napisał(a):

    > nie wiem jak teraz, ale jakieś 6 czy 7 lat temu gdy takową wyrabiałem
    > kosztowała jakieś 30 PLN, jeżeli teraz tyle kosztuje to czy jest sens się w
    > razie czego targować z pracodawcą?

    Jesli tyle to kosztuje i pracodawca robi tu problemy, to ja bym bal sie
    o wyplaty u takiego pracodawcy...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2007-04-02 18:33:41
    Od: "fafik" <f...@o...pl>

    Użytkownik "matraxus" <matraxus@[nospam]interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Badania miałbym przeprowadzić we własnym zakresie i na własny koszt. Czy
    > pracodawca ma do tego prawo, jeśli tak to na jakiej podstawie.

    Zgodnie z K.P. pracodawca zwraca koszty badań związanych z przyjęciem do
    pracy i badania okresowe (uprawniające do pracy w konkretnym zakładzie na
    konkretnym stanowisku), natomiast sanit.-epid. (raz na całe życie) płacisz
    sam- chyba że pracodawca ma dobrą wolę i zwróci Ci koszty.
    Pozdrawiam. A.

  • 6. Data: 2007-04-03 09:14:46
    Od: "Olga Martyniak" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Patryk <m...@g...pl> napisał(a):

    > nie wiem jak teraz, ale jakieś 6 czy 7 lat temu gdy takową wyrabiałem
    > kosztowała jakieś 30 PLN, jeżeli teraz tyle kosztuje to czy jest sens się w
    > razie czego targować z pracodawcą?

    Hmmm teraz książeczka kosztuje jakieś 100 zł, więc to nie jest mało
    pieniędzy. Bezrobotnego rzadko kiedy stać na taki wydatek, a nie wiadomo, czy
    pracodawca zwróciłby koszty.