PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podpisanie umowy o prace a rejestracja w UP osoby bezrobotnej

  • 1. Data: 2007-04-01 17:09:45
    Temat: Podpisanie umowy o prace a rejestracja w UP osoby bezrobotnej
    Od: "Malwina" <m...@o...pl>

    Witam
    3 kwietnia konczy mi sie zasilek chorobowy, na ktory przeszlam po ustaniu
    zatrudnienia.
    Mam juz nagrana nowa prace na pelny etat.
    Moje pytanie jest nastepujace.

    Czy po ustaniu zasilku chorobowego mam isc zarejestrowac sie do Urzedu Pracy
    jako bezrobotna i dopiero po rejestracji podpisac umowe?
    Czy moge 4 kwietnia bez rejestrowania z UP podpisac nowa umowe o prace?

    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam serdecznie
    Malwina

  • 2. Data: 2007-04-01 19:41:53
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Malwina nabazgrolił na ekranie:
    > Czy po ustaniu zasilku chorobowego mam isc zarejestrowac sie do Urzedu
    > Pracy jako bezrobotna i dopiero po rejestracji podpisac umowe?
    > Czy moge 4 kwietnia bez rejestrowania z UP podpisac nowa umowe o prace?

    Nie ma obowiązku rejestrowania się w UP, to jest tylko twoje uprawnienie.
    Imo bez sensu jest rejestrowanie się jak wiesz że za parę dni podpisujesz
    umowę o pracę.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)