PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca finansowy ING

  • 1. Data: 2007-04-01 15:51:36
    Temat: Doradca finansowy ING
    Od: n...@g...com

    Witam ;) Czy ktoś pracuje/pracował w Grupie ING? Przeszedłem już 4
    etapy rekrutacji, została mi już tylko ostatnia rozmowa z ,,szefem
    wszystkich szefów", ale mam wątpliwości, co do tej oferty. Wysyłając
    aplikacje nie wiedziałem nawet, że będzie to praca dla ING. Według
    ogłoszenia w pierwszym etapie współpracy zarabia się 3500 zł (pewnie
    brutto).Z tego, co wiem jest pensja stała i prowizyjna. Jaki jest próg
    stały? Czy trzeba zakładać DG? Czy warto zaryzykować zmianę pracy (mam
    pracę stała, ale fizyczną-zarobki ok. 1300 zł netto)?Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-01 17:22:20
    Temat: Re: Doradca finansowy ING
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Przeszedłem już 4 etapy rekrutacji,

    > Wysyłając aplikacje nie wiedziałem nawet, że będzie to praca dla ING.

    > Jaki jest próg stały?

    > Czy trzeba zakładać DG?

    Wiesz w ogóle jak się nazywasz?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 3. Data: 2007-04-01 17:38:16
    Od: Krawiec <s...@k...pl>

    n...@g...com napisał(a):
> [...]
    > stały? Czy trzeba zakładać DG? Czy warto zaryzykować zmianę pracy (mam
    > pracę stała, ale fizyczną-zarobki ok. 1300 zł netto)?Pozdrawiam

    Cztery etapy rekrutacji przy robocie za 3500 brutto? To albo jakiś żart,
    albo ING nie ma na co wydawać pieniędzy...

  • 4. Data: 2007-04-01 18:30:38
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik n...@g...com napisał:

> [...]
    > stały? Czy trzeba zakładać DG? Czy warto zaryzykować zmianę pracy (mam
    > pracę stała, ale fizyczną-zarobki ok. 1300 zł netto)?Pozdrawiam

    stary! cztery etapy rekrutacji i takich rzeczy się nie dowiedziałeś? co
    wy wyście tam wyprawiali?

  • 5. Data: 2007-04-01 19:15:35
    Od: n...@g...com

    JEST TO PROCES REKRUTACJI SKOPIOWANY ZE STRONY ING

    1. Nasze oferty dostępne są w prasie i na portalach interentowych. W
    przypadku zainteresowania pracą związaną z obsługą klienta, warto
    także składać ofertę bezpośrednio w oddziałach. Ubiegając się o
    konkretne stanowisko, prześlij swój życiorys i list motywacyjny na
    wyznaczony w ogłoszeniu adres. Nie zapomnij o dopisaniu wskazanego
    numeru referencyjnego. Pamiętaj również o dołączeniu do dokumentów
    zgody na przetwarzanie danych osobowych poniższej treści:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych,
    zawartych w mojej ofercie pracy niezbędnych dla realizacji procesu
    rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez ING Bank
    Śląski (zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych
    Dz. U. Nr 133 poz. 833). Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazywanie w
    celach rekrutacyjnych moich danych osobowych innym firmom, należącym
    do Grupy ING"

    2. Na podstawie analizy życiorysu i listu motywacyjnego wybrani
    kandydaci są zapraszani na spotkanie. Kryterium wyboru jest zgodność z
    istniejącym profilem kompetencji.

    3. Pierwsza rozmowa odbywa się z Konsultantem Personalnym, który
    będzie chciał poznać Twoje doświadczenie zawodowe, wykształcenie,
    umiejętności
    i predyspozycje, a także oczekiwania wobec naszej firmy i
    powody, dla których interesujesz się danym stanowiskiem.

    4. W procesie rekrutacji i selekcji możesz spodziewać się
    dodatkowych etapów ponieważ chcemy dobrze poznać potencjał przyszłego
    pracownika, aby móc odpowiednio do potrzeb organizacji wykorzystywać
    jego kwalifikacje
    i kompetencje oraz wspierać rozwój zawodowy. Proces selekcji
    wzbogacamy
    o testy umiejętności, próbki pracy, prezentacje a w przypadku
    stanowisk kierowniczych także Assessment Center. Sprawdzamy także
    poziom znajomości języka angielskiego, jeśli jest on niezbędny na
    stanowisku.

    5. Kolejnym etapem jest spotkanie z przyszłym przełożonym, które
    pozwoli na poznanie wzajemnych oczekiwań i warunków pracy. Na
    podstawie tej rozmowy zapadnie decyzja o podjęciu ewentualnej
    współpracy.

    W serwisie gdzie było umieszczone ogłoszenie,nie było podane nazwy
    firmy do której wysyłało się aplikacje.Zarobki podane były w
    ogłoszeniu a o szczegółach mam dowiedzieć się w 5 etapie.Dlatego,że
    nic konkretnego nie udało dowiedzieć,założyłem ten wątek na
    forum,ponieważ ktoś mógł mieć podobną przygodę z Ing.
    P.S. Tak wiem jak się nazywam.....