PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na co komu politolog???

  • 1. Data: 2004-04-15 12:29:52
    Temat: Na co komu politolog???
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Skonczylem politologię.
    Na studiach caly czas nam wciskano że praca dla poltologow czeka w
    samorządach, słuzbie cywilnej itp.
    W rzeczywistości nie spotkalem sie jak na razie z rzadnym ogloszeniem dla
    politologa. Poszukuja prawników, ekonomistów, sociologów.
    I z marszu wyrzucaja do kosza oferty politologów (słuzba cywilna) pomimo że
    Ci czesto o wiele bardziej pasują na dane stanowisko.
    Ech...

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2004-04-15 12:57:12
    Temat: Re: Na co komu politolog???
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    że
    > Ci czesto o wiele bardziej pasują na dane stanowisko.

    A w jakiej partii jestes? ;)

    > Pozdrawiam
    > Michał
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ---

  • 3. Data: 2004-04-15 13:11:44
    Od: "gebbeth" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" napisał:
    > Skonczylem politologię.
    (ciach)

    Ja na Twoim miejscu robiłbym cos w kierunku Public Relations

    gebbet

  • 4. Data: 2004-04-15 16:01:03
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    że
    > Ci czesto o wiele bardziej pasują na dane stanowisko.

    A czego uczą na tej politologi - jak zakładać partie polityczne ?

    W CV powinieneś się wykazywać posiadanymi umiejętnościami, widać ich nie
    masz, skoro twój jedyny atut to ukończenie jakiegoś kierunku.

  • 5. Data: 2004-04-15 17:14:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    gebbeth <j...@o...pl> wrote:
    > Ja na Twoim miejscu robiłbym cos w kierunku Public Relations
    > gebbet

    Khem. A na jakiej podstawie dajesz takie rady?Co prawda nie mozna mowic o
    zawodzie, a raczej o predyspozycjach, ale rownie dobrze moglbys powiedziec,
    ze mozna sie brac za handel miedzynarodowy po politologii.
    Prawda jest taka, ze jak sie nie zacznie czegos robic na studiach, to z
    golymi studiami jest potem cholernie trudno cokolwiek zrobic...

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-04-15 17:20:32
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "gebbeth" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > (ciach)
    >

    > Ja na Twoim miejscu robiłbym cos w kierunku Public Relations

    i ortografii

  • 7. Data: 2004-04-15 20:06:40
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    że
    > Ci czesto o wiele bardziej pasują na dane stanowisko.

    kolega skończył politologie - i jeszcze na studiach zaczął pracować w
    Ośrodku Pomocy Społecznej ... no ale to były jeszcze lata 99/00..

    pozdr
    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-04-15 21:00:04
    Od: "Polar" <w...@p...onet.pl>

    nie kazdy ma smykałke do PRu

    sam musisz się okreslić co chcesz robić w życiu i kierować się w tym
    kierunku

  • 9. Data: 2004-04-16 13:04:08
    Od: "Sunvoy" <s...@w...pl>

    A mój kuzyn poszedł na politogię bo tam nie było matematyki HEHEHHE

    Próbuj w Policji

    Sunvoy