PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV dla osoby ubiegajacej sie na stanowisko admininistrator sieci / informatyk

  • 1. Data: 2004-04-15 13:31:17
    Temat: CV dla osoby ubiegajacej sie na stanowisko admininistrator sieci / informatyk
    Od: epox <u...@m...one.pl>

    Witam
    Gdzie znajde jakies przykladowe CV dla osoby ubiegajacej sie na
    stanowsiko jak w temacie..
    Chodzi mi co tam nalezy napisac itp..
    pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2004-04-15 13:40:22
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik epox napisał:

    > Witam
    > Gdzie znajde jakies przykladowe CV dla osoby ubiegajacej sie na
    > stanowsiko jak w temacie..
    > Chodzi mi co tam nalezy napisac itp..

    ROTFL.
    Nie mam pytań.

    Hint: informatyk - człowiek od informacji?
    Jeśli Ty nie umiesz jej znaleźć, to co z Ciebie za informatyk? :>

    Pozdr.
    R.

  • 3. Data: 2004-04-15 14:27:16
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "epox" <u...@m...one.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > Gdzie znajde jakies przykladowe CV dla osoby ubiegajacej sie na
> [...]

    http://www.google.com/search?q=CV%20wzory&num=100&hl
    =pl&lr=lang_pl&inlang=pl&btnG=Google+Search

    ---

  • 4. Data: 2004-04-15 17:45:06
    Od: marcins <m...@c...pl>

    epox wrote:
    > Witam
    > Gdzie znajde jakies przykladowe CV dla osoby ubiegajacej sie na
> [...]

    najlepiej prawde ;)

    m.