PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.................WAŻNE

  • 41. Data: 2005-09-18 22:43:49
    Temat: Re: NIe ważne...... :)
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > No przeciez MA PAPIER, nie?

    Nie rób sobie 'nabiału'!
    Kupiła go na bazarze, czy jak??? ;>>

    Papier to i ja mam.
    W toalecie.
    Nawet różowy :>>

    A może jej jest ŻÓŁTY??! ;>>>

    --
    Koziorozec

  • 42. Data: 2005-09-18 22:51:44
    Temat: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Dygresja bedzie. mhl999 -- odloz te winogrona :P
    [...]
    > Poziom instrukcji tak mnie powalil, ze przez chwile nawet sie
    > zastanawialam, czy nie pokolorowac tych obrazkow...

    No nie!
    Ja też musiałam przestać pić...

    ...herbatę, bo bym się właśnie udławiła! ;))))

    Jeszcze napisz, jaki to bank - żebym - w razie czego
    - zdążyła przygotować kredki ;DDD

    --
    Koziorozec

  • 43. Data: 2005-09-18 23:10:39
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 19-09-2005 o 00:43:49 Koziorozec
    <k...@T...pl> napisał:

    > Nie rób sobie 'nabiału'!
    > Kupiła go na bazarze, czy jak??? ;>>

    Nie, to dyplom Global Electronic Multimedia University.

  • 44. Data: 2005-09-19 05:53:28
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Mon, 19 Sep 2005 00:43:49 +0200]:

    > Nie rób sobie 'nabiału'!

    No przeciez to ona sama te zarty zaczela...

    > Kupiła go na bazarze, czy jak??? ;>>

    A tego to ja nie wiem :)

    > A może jej jest ŻÓŁTY??! ;>>>

    Calkiem prawdopodobne...

    Kira

  • 45. Data: 2005-09-19 05:54:30
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Mon, 19 Sep 2005 00:51:44 +0200]:

    > Jeszcze napisz, jaki to bank - żebym - w razie czego
    > - zdążyła przygotować kredki ;DDD

    A nie ma problema, skoro to wypuszczaja w ludzi to widac sadza,
    ze wlasnie tak jest dobrze i nie ma sie czego wstydzic ;) BZWBK.

    Kira

  • 46. Data: 2005-09-19 05:55:37
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Mon, 19 Sep 2005 00:31:09 +0200]:

    > Ta instrukcja przecież nic nie mówi o "nietechnicznych" odbiorcach,
    > za to wiele o jej autorze.

    W zasadzie to mowi o podejsciu marketingowcow do klienta. Znaczy sie
    o ich opinii na temat tego klienta. Potwierdzonej zapewne czymstam ;)

    Kira

  • 47. Data: 2005-09-19 06:33:56
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (w nowej ortografii ogulnopolskiej)
    >  operatorzy sieci komorkowych wprowadzaja odpowiednie uslugi lokalizacji
    >  pewnie bedziesz mogla sobie wybrac odpowiedni PIKTOGRAM
    Piktogramu nie zaliczasz do pisma ?

    >  gazowanej od niegazowanej? to juz DZIS mozna zrobic bez czytania etykiet :)
    >  mazowszanka czy tez ustronianka? w czym problem na etykiecie zamiast napisu
    >  bedzie mapka z regionem pochodzenia :D
    A jak na mapce będą oznaczone miejscowości ?

    >  mozemy tez siegnac po watek "pismo obrazkowe jest od wiekow przebojowe"
    Jednak pismo ? bez tego się nie da żyć ?

  • 48. Data: 2005-09-19 06:35:46
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    >  ja tam wole z80 i assembler

    Ale w asemblerze wystepują literki?
    (a te w tym świecie abstrakcyjnym bez pisma są zabronione )

  • 49. Data: 2005-09-19 06:56:33
    Od: Piotr <s...@r...com>

    mhl999 napisał(a):

    > ja tam wole z80 i assembler - tez malo kto wie o co chodzi

    E tam mało kto, w zastosowaniach przemysłowych z80 długo było stosowane
    i dopiero od niedawna urządzenia z tym procesorem odeszły do lamusa.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2005-09-19 08:31:58
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > Piktogramu nie zaliczasz do pisma ?
    nie, dla mnie piktogram = graficzny znak informacyjny

    > A jak na mapce będą oznaczone miejscowości ?
    a tu juz geografia sie klania :)
    poza tym zawsze mozna oznaczac towar kolorami

    > Jednak pismo ? bez tego się nie da żyć ?
    jw
    skoro da sie zyc bez tv, internetu, komputerow to i bez pisma na upartego
    mozna zyc. znajdziesz pewnie jakies plemie w afryce, ktore komunikuje sie
    za pomoca gestow, slow ale nie w formie pisemnej

    i na tym koncze swoja przygode z toba. od czasu do czasu przeczytam sobie
    twoje posty, bo rozbawic potrafia i to bardzo (powinnas zmienic branze ;))