PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.................WAŻNE

  • 51. Data: 2005-09-19 09:04:50
    Temat: Re: -...ortografia jest jedna. - Ta sama co 100 lat temu ?
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    (tekst w nowej ortogrfii ogulnopolskiej)
    >  a tu juz geografia sie klania :)
    To jaka duża ta mapa będzie ? Pismo nie tańsz ?

    >  poza tym zawsze mozna oznaczac towar kolorami
    A daltoniści ?, a jak będzie ostra zima, oszczędności energi, i światło bardzo
    słabe, wtedy się widzi czarno-szaro -biało ?

    > znajdziesz pewnie jakies plemie w afryce, ktore komunikuje sie
    >  za pomoca gestow, slow ale nie w formie pisemnej
    Czy są bardziej szczęśiwi ?
    Na pewno krucej żyją.
    Więc czy są bardziej szczęśliwi? NIe wiem,
    ale jeśli zjadają pszodkuw, i jak oni są kanibalami,
    to ja wybieram (jeśli będę mieć tę możliwość wyboru),
    wybieram cywilizację, razem z pismem.

    >  i na tym koncze swoja przygode z toba. od czasu do czasu przeczytam sobie
    >  twoje posty,
    100% zgodność.

  • 52. Data: 2005-09-19 10:55:32
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.................WAŻNE
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.0000075c.432c6925@newsgate.onet.pl...

    PLONK

    MS

  • 53. Data: 2005-09-19 12:52:54
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>

    stokrotka <o...@a...pl> napisał(a):

    > To jaka duża ta mapa będzie ? Pismo nie tańsz ?
    ech, za grosz wyobrazni :(

    > A daltoniści ?, a jak będzie ostra zima, oszczędności energi, i światło
    > bardzo słabe, wtedy się widzi czarno-szaro -biało ?
    ok,
    gazowana - w kratke
    niegazowana - w linie (pion lub poziom - wybierz sobie:))

    odstepy miedzy liniami na tyle duze zeby sie przypadkiem nie zlewaly :)

    > Czy są bardziej szczęśiwi ?
    pojedz, zapytaj. poza tym moze oni az tak wiele do szczecia nie potrzebuja?

    > Na pewno krucej żyją.
    no popatrz, a ty tez jutro mozesz umrzec (odpukac?)
    pusty agrument "jednym slowem"

    > Więc czy są bardziej szczęśliwi? NIe wiem,
    oto to ty tego nie wiesz, a przypuszczenia i domniemania to jednak za malo
    jako informatyk powinnas bazowac na 0-1 (nie lub tak) a nie nie wiem

    > ale jeśli zjadają pszodkuw, i jak oni są kanibalami,
    to docelowo bedzie to twoja ostatnia podroz :D

    > to ja wybieram (jeśli będę mieć tę możliwość wyboru),
    > wybieram cywilizację, razem z pismem.
    a pomysl czy przypadkiem nie lepiej jest miec bardzo malo spraw na glowie.
    zycie wowczas stanie sie prostsze. kiedys ludzie radzili sobie bez
    samochodow, telefonow komorkowych i nie narzekali.

    > 100% zgodność.
    uff, kola w ruch :)

  • 54. Data: 2005-09-20 09:48:19
    Od: "Redtown" <r...@t...pl>

    Przestań opisywać TROLLowi, szkoda odbierać takie śmieci

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

  • 55. Data: 2005-09-20 12:19:50
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Re to: leszek [Sat, 17 Sep 2005 20:53:28 +0000 (UTC)]:

    > Luz, sredniowiecze jak widzisz wraca wielkimi krokami. Wtedy
    > pospolstwo niepismienne bylo, i teraz jak sam widzisz stara sie
    > na wlasne zyczenie wrocic do bycia niepismiennym :)
    >

    > Kira

    Zawsze mnie ciekawi, dlaczego cudzoziemcy (przynajmniej ci, których znam) nie
    mają problemu z polska ortografią, zaś sami Polacy mają.

  • 56. Data: 2005-09-20 18:04:55
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:308b.00000a32.432e7f31@newsgate.onet.pl...
    > 100% zgodność.

    'stokrotko' odnoszę wrażenie, że 'przeskakujesz' nasze czasy o jakieś
    100 lat. :]
    Proszę, pozwól się zahibernować na te lata, a obudzisz się w radosnym
    pokoleniu 'nowej ortografii'. Tylko nie czekaj 200 lat, bo zaczną Ciebie
    oskarżać o propagowanie skostaniałej, starej ortografii...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 57. Data: 2005-09-20 18:19:36
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    > 'stokrotko' odnoszę wrażenie, że 'przeskakujesz' nasze
    czasy o jakieś
    > 100 lat. :]

    ha, ja tam myślę, że sytuacja się nie zmieni przez następne
    100 000 000 lat (liczba nie jest przypadkowa)...

  • 58. Data: 2005-09-20 18:20:40
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: +Białoruś\ [Tue, 20 Sep 2005 20:19:36 +0200]:

    > ha, ja tam myślę, że sytuacja się nie zmieni przez następne
    > 100 000 000 lat (liczba nie jest przypadkowa)...

    Przewidujesz ewolucje wsteczna? ;)

    Kira

  • 59. Data: 2005-09-21 12:53:40
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > 'stokrotko' odnoszę wrażenie, że 'przeskakujesz' nasze czasy o jakieś
    > 100 lat. :]
    Nie tylko ja w tym wątku.

    > Proszę, pozwól się zahibernować na te lata,
    NIE POZWOLĘ!!!!, "i uciekł w konopie". :)

    > a obudzisz się w radosnym
    > pokoleniu 'nowej ortografii'.
    No właśnie, może wrucimy do tematu.

    pozdrawia
    stokrotka

  • 60. Data: 2005-09-21 12:58:14
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [21 Sep 2005 14:53:40 +0200]:

    > NIE POZWOLĘ!!!!, "i uciekł w konopie". :)

    ..te konopie sporo by tlumaczyly...

    Kira