PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mozliwa rejestracja podczas trwania wypowiedzenia?

  • 1. Data: 2005-04-09 17:07:49
    Temat: Mozliwa rejestracja podczas trwania wypowiedzenia?
    Od: ceo <b...@i...pl>

    Witam i przepraszam jak było. Mam pytanie . Jestem podczas okresu
    wypowiedzenia. Szykuje mi sie dluzszy wyjazd na drugi koniec Polski
    wiec chcialbym sie dowiedziec czy juz w poniedziałek bede mógł pójsc do
    urzedu sie zarejestrowac oraz w jakim terminie mam to zrobic, czy
    mozna to zrobic dopiero po upływie okresu wypowiedzenia umowy o prace?
    Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam grupe.

    --
    ceo

  • 2. Data: 2005-04-09 18:08:17
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "ceo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna to zrobic dopiero po upływie okresu wypowiedzenia umowy o prace?
    > Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam grupe.

    Dopiero po uplywie wypowiedzenia.
    Mimo, ze jestes na wypowiedzeniu, to przeciez caly czas pracujesz, czyli
    pozostajesz (poki co) w tzw stosunku pracy.

    pozdr.
    Joanna

  • 3. Data: 2005-04-09 18:26:59
    Od: ceo <b...@i...pl>

    w <news:425819fa$1@news.home.net.pl>
    Joanna napisał(a):

    > Dopiero po uplywie wypowiedzenia.
    > Mimo, ze jestes na wypowiedzeniu, to przeciez caly czas pracujesz,
    > czyli pozostajesz (poki co) w tzw stosunku pracy.

    Dzieki a w jakims terminie po ustaniu stosunku pracy trzeba sie
    zarejestrowac>

    --
    ceo

  • 4. Data: 2005-04-11 06:29:15
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sat, 09 Apr 2005 20:26:59 +0200, ceo napisał(a):

    > w <news:425819fa$1@news.home.net.pl>

    > Dzieki a w jakims terminie po ustaniu stosunku pracy trzeba sie
    > zarejestrowac>

    Zarejestrowanie się w urzędzie pracy nie jest obowiązkowe, więc terminów
    nie ma... Chyba, że chcesz coś uzyskać, np. prawo do zasiłku.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl