PracaGrupypl.praca.dyskusje › konsultant ds. kredytow hipotecznych - lukas bank

  • 1. Data: 2005-04-09 10:35:30
    Temat: konsultant ds. kredytow hipotecznych - lukas bank
    Od: "max20001" <m...@g...pl>

    witam,

    zaczynam rozgladac sie za nowa praca
    i zainteresowalo mnie ogloszenie lukas banku
    miejsce pracy - trojmiasto

    wymagania na to stanowisko nie sa duze
    zakres obowiazkow standardowy
    pozyskiwanie, podtrzymaywanie, kreowanie,
    szkolenia, monitoring etc.

    oferuja - samochod, tel kom. itd

    jaki wizerunek jako pracodawcy ma lukas bank,
    jaka jest rotacja pracownikow na ww stanowisku
    czy mozna liczyc na awans w przyszlosci i ile sie zarabia

    pozdr,
    max

  • 2. Data: 2005-04-12 17:05:51
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > jaki wizerunek jako pracodawcy ma lukas bank,
    SUPER bank

    > czy mozna liczyc na awans w przyszlosci
    tylko z tego powodu zmieniłem pracodawce

    >i ile sie zarabia
    to nie poczta ani pko bp,
    pracuje sie to sie zarabia