PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
    From: "Maciek81" <N...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak źle...
    Date: Thu, 24 Jul 2003 15:55:02 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bfom31$gtr$1@inews.gazeta.pl...
    > Maciek81 <N...@c...pl> napisał(a):
    > Primo, to pisal wlasnie ten maz co chyba nie bylo specjalnie trudne do
    > wychwycenia.

    Nie koniecznie "po 7 miesiącach urodziła mi się pierwsza córka. teraz w
    drodze jest druga - tym razem planowana :))" - to mnie tak zmyliło -
    przywykłem, że w ten sposób mówią młode matki

    > Bzdury, w marketach np. na promocjach placa wiecej. A dostac sie nie jest
    > specjalnie trudno.

    No całkiem ciekawe stwierdzenie - to podaj nazwę takiego marketu -
    zadzwonimy i się przekonamy - może wszyscy na tym skorzystają - konkrety ?

    > Kolejna bzdura, moj brat (18 lat a wiec nawet nie student) zarabia jakas
    10
    > na godzine myjac szyby na stacji benzynowej.

    Moja sąsiadka rumunka zajmuje się żebractwem na stadionie na
    Kawaleryjskiej - zarabia 150-200 PLN dziennie. Z drugiej strony mycie szyb
    na stacji benzynowej to kojarzy mi się z upierdliwymi, za wszelką cenę
    próbującymi wcisnąć usługę dzieciakami - a tak wogóle to rozwiń to trochę -
    ten Twój brat - ktoś go zatrudnia? Czy tak na czarno te szyby?
    Co widzę? Narzekamy na bezrobocie a tu na stacji benzynowej płacą 10 za
    godzinę za mycie szyb. To teraz wiem skąd te wszystkie czarne BMW i
    mercedesy klasy C - pewnie właściciele znicze sprzedawali na cmentarzu?

    > To chyba Ty nie masz pojecia jak latwo jest znalesc prace. Moze nie
    idealna,
    > nie na cale zycie ale lepsza taka niz nic.

    Tak - wystarczy spojrzeć ile osób pobiera zasiłki, jakie mamy bezrobocie i
    stopień przyrostu małych i średnich przedsiębiorstw na przełomie ost. 2 lat.
    Już nawet Ci z SLD nie kłamią i mówią, że jest źle - ostatnio... A wogóle to
    nie mieszkasz przypadkiem gdzieś za granicą?