PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce › Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    From: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Date: Thu, 23 Dec 2004 14:00:51 +0100

    > Rozumiem więc, że gdy idziesz do sklepu to już od progu wołasz:
    > "Kupie dobry chleb i chcę za niego dać 5 zł"
    nie ale jak probuje cos kupic raz w miesiacu (nie jak chleb i mleko codzien)
    to mowie ze chce TO do TAKIEJ sumy i potem zaczynam rozwazac i nawet sie
    HANDLOWAC!!

    > To się nazywa wolny rynek i działa na całym świecie tak samo.
    Tu niestety musze sie zgodzic - wolny rynek jest. A to ze np. ktos po
    studiach informatycznych przyjmie prace za najnizsza krajowa (znam
    osobiscie) to znaczy ze jeszcze wolny rynek to nie funkcjonuje jak powinien.
    Własciwie taki pracobiorca o ceny dumpingowe powinien byc oskarzony ;)

    A ze pracodawca przyjmuje informatyka ktory swoja prace wycenia na poziomie
    np sprzataczki (nie ublizajac sprzataczka) to niestety drugi temat