PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce › Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
  • Data: 2004-12-23 20:41:42
    Temat: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Od: Cam <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-12-23 21:12:31 +0100, "VERTRET" <vertret @ op.pl> said:

    > Użytkownik "Cam" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > innych warunków, które należy spełnić, by współpraca świadczenie usług,
    > pracy) mogła istnieć.
    >
    > Wymień prosze o jakie dodatkowe warunki chodzi. Bedzie okazja sie
    > doksztalcic.

    Nie chce mi się nikogo (za darmo) dokształcać. Dostałeś sygnał, że "coś
    jest na rzeczy". Dokształć się teraz sam.

    > O kimś konkretnym mówisz? Nie ubezpieczyłeś sie i chcesz sie za moje
    > pieniadze leczyć?

    Za Twoje? Nigdy. Ja? Sam fakt bycia obywatelem jakiegoś państwa czyni
    Cię uprawnionym do pewnych usług z jego strony. Armia tego państwa
    będzie Cię bronić, policja chronić przed przestępcami, a podstawowe
    ubezp. zdrowotne sprawi, że masz szansę na podst. leczenie. Od
    zasobności kraju należy ile i na jakim poziomie są te usługi. Nasze
    państwo z nich wbrew konstytucji się wycofuje wkładając moje podatki
    (Twoje też) w F16, pałacyk w Wiśle, fundusz kościelny i armię kapelanów.

    > Czy wg Ciebie wolny rynek oznacza możliwość kupienia
    >
    > Na WUMLu ci te przykłady dali, czy sam wymyśliłeś?
    > Możesz tego nie pojmować, ale do transakcji jest potrzebna również druga
    > strona, która cos chce dobrowolnie sprzedać.

    Odczep się już od tej stalinowskiej retoryki, bo to ani oryginalne ani
    mądre. Samżeś widać w KULu kształcony, co? A gdzie masz dobrowolność u
    zniszczonego bezrobociem (i wizytami komorników) ojca rodziny, który wg
    Ciebie "może nie chcieć" jedynej w okolicy posady za 824,- i jak mu
    źle, to aplikować na maklera na Wall Street. A jak się zgodził, to jego
    wina i pech, nie?

    > Jak dla kogo. Miliony ludzi kosztowało to życie.

    NIC nie rozumiesz? Kontekst tłumaczy wszystko, ale można go zawsze wyciąć, nie?

    > Sami sie tam nie wybierali. Są po prostu solą tej ziemi. Sa tam bo przed
    > wyborami opowiadają właśnie, że sie zatroszczą o wdowy i sieroty.

    Widziałeś ostatnio wolne wybory? Wolne to były. Ludzie głosowali na
    kogo chcieli a wybrano tych co trzeba :-) Zresztą wynik na lewicę, to
    nie zasługa opowieści SLD o "wdowach..." - to zasługa polityki "tera
    k... my" AWSu. Już nie pamiętasz tych czasów?

    A dalej: czy jak ktoś, kogo nie lubisz powie, że trzeba pomagać
    inwalidom, to natychmiast wykopiesz wózek spod pierwszego napotkanego?
    Jak lewica "troszczy się o wdowy" to znaczy, że to wdowy są złe? Staraj
    się komunę w głowie zastąpić zwyczajnie zdrowym rozsądkiem. Ja w Rosji
    w życiu nie byłem, za to w krajach zachodu wiele czasu. Stamtąd głównie
    pochodzi moja wiedza o nowoczesnych stosunkach społecznych. Są o wiele
    zdrowsze niż te polskawe i mocno inne, niż ci się wydaje.

    pozdrawiam
    Cam