PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce › Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
  • Data: 2004-12-23 17:33:09
    Temat: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Od: "Jarek aka Dzarko" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cieszę sie, że tez jesteś za zniesieniem przepisów kodeksu pracy.

    Aha. Czyli w twoim wyobrazeniu, to pracownicy wykorzystuja pracodawcow.
    Niezle.

    > inteligentni,
    >
    > I żeby mozna było wrócic do raju i żeby po zapłaceniu 70 zł podatku
    > zostało jeszcze ze stówy 82 zł na ręke i żeby SLD się Boga bało i żeby...

    Jaki sarkastyczny. Dobrze, niech bedzie po twojemu, niech byzmesmenami beda
    Masa, Kielbasa i kolesie. I tak juz niewiele brakuje.

    > Na pewno jesteś za prawdziwym kapitalizmem? Na co bedziesz wtedy narzekać?

    Ty w ogole pamietasz, o co mi poszlo? Ja na nic nie narzekam, tylko nie moge
    sie zgodzic co do tak prostego porownania, jak cena chleba i cena pracy.
    Jesli masz za drogi chleb, to pojdziesz kupic gdzie indziej, ale jesli masz
    prace (nawet najprostsza) i za pensje nie utrzymasz jednej osoby....