PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce › Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
  • Data: 2004-12-23 13:17:59
    Temat: Re: Moje 3 grosze o ofertach pracy w Polsce
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w wiadomości
    news:cqef4u$h49$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > i popelniasz blad - w Polsce mamy uwolnione ceny i mozesz sie handlowac!!

    Nawet w supermarketach :) - wola sie kierownika dzialu czy odpowiedniego
    szefa mogacego podejmowac takie decyzje. Oczywiscie przy jakichs wiekszych
    zakupach. Jak mam czas i humor, to lubie to robic. To gra, "ugranie" nawet
    kilku zlotych daje satysfakcje :)

    A wiecie, ze stale ceny na dany towar, czyli wypisane i nie przewidziane do
    targowania pierwsza wymyslila jakas chrzescijanska sekta religijna (- w tej
    chwili nie pamietam kto)? Kiedys o wszystko sie targowalo i tracili na tym
    slabsi, nie majacy sily przebicia, czyli nie bedacy bogatsi lub wygadani. I
    w obronie slabych ta pobozna grupa wymyslila stale ceny, a jak okazalo sie,
    ze to wygodne, to sie przyjelo.

    I.