PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 41. Data: 2004-08-06 10:58:14
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 10:36:01 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Do moderatorów dotarły słownie 3.

    A pisales "nikt"
    Nie jest to przypadkiem mijanie sie z prawda?

    > Zadna z osób nie miała ani zbyt długiego 'stażu' na grupie
    > pl.praca.dyskusje
    > ani niestety zbyt dużego pojęcia o moderowaniu. Nie wiem jak z zasadami
    > moderowania (bo to jest raczej średnio weryfikowalne 'przed').

    Czyli nalezy przyjac, ze ikt z osob, ktore zaoferowaly pomoc nie spelnial
    kryteriow wymaganych od moderatora, a nie ., ze nikt sie nie zglosil.

    Moze po prostu dasz ogloszenie na ppd i nowe grupy - moze tez na jakies
    inne techniczne grupy, ze potrzebni sa deodatkowi moderatorzy i podasz
    jakie kryteria powinni spelniac?

    Pomijam w tym momencie to, ze coraz bardziej przychylam sie do zdjecia
    moderowania z grupy, lub faktycznie utworzenie grupy niwemoderowanej (oby
    szybko), z ktorej moderatorzy beda odsiewali posty zgodne z FAQ
    umieszczajac je na grupie moderowanej.

  • 42. Data: 2004-08-06 11:11:33
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@e...pl news:cev85c$d55$1@atlantis.news.tpi.pl

    > elektronicznej (w 90 % czy to się komus podoba czy nie) komputerów PC

    Niestety ten najbardziej popularny jest rownoczensnie dokladnie najgorszym.

    > z zainstalowanym systemem operacyjnym
    > Win(kurde)dows ze standardowym

    Brakuje tylko lini:
    text/plain; charset=ISO-8859-2

    w naglowku postu.

    Swoja droga szkoda ze nie stworzy nikt skryptu ktory automatycznie by
    "naprawial" blednie wyslane wiadomosci (ja moge stworzyc, tylko zeby to
    ktos potem podpial do systemu moderowania)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 43. Data: 2004-08-06 11:15:45
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Twoj post sprzed kilku minut
    > "_Normanos_ <n...@w...spam-suxx.pl> wrote:

    No to jeszcze raz. Dlaczego wkładasz mi w usta słowa, których nie napisałem?
    Nie napisałem _nigdzie_, że nikt się nie zgłosił.

    > Natomiast "filozoficznie" sadze, ze wystarczy, zeby wszystkie posty
    > przeznaczone do moderowania,byly przez serwer obslugujacy grupe
    > niemoderowana przesylane do moderatora podobie jak dotychczas, mimo, ze

    Nie ma takiej możliwości.
    Serwerów news są tysiące.

    > utworzenia dwoch kont "moderatora" z ktorych jedno natychmiast publikuje
    > wszystkie na grupie niemoderowanej, a drugie czeka na normalny proces
    > moderacji.

    Grupa niemoderowana jak sama nazywa wskazuje - nie może być 'moderowana'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 44. Data: 2004-08-06 11:24:01
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 10:53:07 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    >

    > Nigdzie nie napisałem, że nikt się nie zgłosił. Ale pewnie zaraz podasz
    > odpowiedni msg-id.

    Twoj post sprzed kilku minut
    "_Normanos_ <n...@w...spam-suxx.pl> wrote:

    > mi nie wmowi, ze nie ma odplywu ogloszeniodawcow...

    Nie ma. Wręcz przeciwnie. Jest za to zalew ogłoszeń jednolinijkowych, bez
    żadnych danych, bez żadnych wymagań, bez żadnych istotnych informacji.
    Jest także cała masa ogłoszeń bez kodowania.
    Nie ma natomiast żadnych chętnych do pomocy.

    Jest za to utyskiwanie i marudzenie na zasadzie 'zróbmy coś', a najczęściej
    'zróbcie coś'."

    lub faktycznie utworzenie grupy niwemoderowanej

    > Jak to sobie przepraszam wyobrażasz? (pytam teraz technicznie, a nie
    > filozoficznie)

    Jakbym byl w stanie precyzujnie technicznie odpowiedziec, to bym juz dawno
    to zalatwil.
    Natomiast "filozoficznie" sadze, ze wystarczy, zeby wszystkie posty
    przeznaczone do moderowania,byly przez serwer obslugujacy grupe
    niemoderowana przesylane do moderatora podobie jak dotychczas, mimo, ze
    juz zostaly opublikowane na grupie niemoderowanej,lub moze poprzez
    utworzenia dwoch kont "moderatora" z ktorych jedno natychmiast publikuje
    wszystkie na grupie niemoderowanej, a drugie czeka na normalny proces
    moderacji.
    Nie sadze, zeby fachowiec znajacy sie na tym nie byl w stanie ustawic
    takich dwoch sciezek publikacji postow, oraz, zeby ie wpadl na kilkanascie
    innych rozwiazan, dajacych podobny efekt.

  • 45. Data: 2004-08-06 11:34:46
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 6 Aug 2004 11:11:33 GMT, Rafal 'Raf256' Maj <s...@r...com> napisał:

> [...]
    > "naprawial" blednie wyslane wiadomosci (ja moge stworzyc, tylko zeby to
    > ktos potem podpial do systemu moderowania)

    Wyslij ta propozycje mailem do moderatora, bo oczekuje zgloszen chetnych
    do pomocy.
    Uwazam, ze jest to bardzo cenna inicjatywa.
    Jednoczesnie informuje i przepraszam wszystkich, ze z roznych przyczyn
    (miedzy innymi mozliwosci utraty dostepu do netu) nie jestem w stanie
    zaproponowac swojej pomocy w moderowaniu.

  • 46. Data: 2004-08-06 11:43:06
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 11:15:45 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > No to jeszcze raz. Dlaczego wkładasz mi w usta słowa, których nie
    > napisałem?
    > Nie napisałem _nigdzie_, że nikt się nie zgłosił.

    Dobrze.
    Naisales:
    "Nie ma natomiast żadnych chętnych do pomocy."

    > Nie ma takiej możliwości.
    > Serwerów news są tysiące.

    > Grupa niemoderowana jak sama nazywa wskazuje - nie może być 'moderowana'.

    Pytales o rozwiazanie. Uwazam, ze automatyczne przesylanie na grupe
    wszystkich postow, bez ich cenzurowania nie mozna okresl;ic jako
    moderowanie.Rozwiazanie podpowiedzialem wlasnie majac na uwadze, ze "bylo
    serwerow wielu" i mechcanizm powodujacy docieranie wszystkich postow w
    jedno miejsce w celu ich zmoderowania, mozna wykorzystac rowniez aby
    przeslac te same posty na jedna grupe bez moderowania.

  • 47. Data: 2004-08-06 12:12:21
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Lepiej mi powiedz jaki cel Tobie przyswieca, ze tak bardzo chcesz to
    > robic? Bo, odchodzac juz od tej dyskusji, zawsze mnie to ciekawilo.

    Szkoda, ze ta częśc Twojego zapytania zgrabnie została "wymoderowana" przy odpowiedzi
    kolegi Przemysława, juz kiedys zadawalem mu to pytanie, ale ciagle brak na nie
    odpowiedzi, a byc moze jest to klucz do zrozumienia pewnych spraw.

    Wojtek

  • 48. Data: 2004-08-06 12:14:25
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    http://synonimy.sourceforge.net/multimatch.php?word=
    %BFaden&search=1

    Hasła odpowiadające żaden:
    nijaki, żaden
    nikt, żaden, żadna rzecz

  • 49. Data: 2004-08-06 14:22:28
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Chinol jest Twoim kolegą? Cóż.

    Chwala Bogu, ze nie twoim, bo to juz by byl hardkor.

    > Prośby i co? Masz na myśli to pianobicie, które z reguły się tutaj
    > uskutecznia? Obrażając z reguły najczęściej moderatorów i wyzywając ich?

    Ale ty jestes biedny zwyzywany moderator. Honor ci nie pozwala na odpowiedz
    na proste pytanie ? Co do tego wyzywania to powiem w twoim moderatorskim
    stylu: Msg-id ?

    > Msg-id?

    Nie badz hipokrtyta. Dobrze wiesz o co chodzi i nie trzeba tu zadnych
    msgidow.

    Tomek

  • 50. Data: 2004-08-06 14:41:41
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Swoja droga szkoda ze nie stworzy nikt skryptu ktory automatycznie by
    > "naprawial" blednie wyslane wiadomosci (ja moge stworzyc, tylko zeby to
    > ktos potem podpial do systemu moderowania)

    Drogi Rafale.
    Mozesz napisac taki skrpyt i wyslac moderatorom. Daje swoje dwie rece, ze
    nigdy tego nie podlacza. Moderator Jaworski kiedys cos pisal o perlowych
    skryptach (tak jak by kumal czacze). Dobrze wiesz, ze w perlu taki skrypt to
    jednolinijkowy regex i po robocie. Ale jakos moderator Jaworski nabral wode
    w usta, jak go zapytalem o to, czy moze cos takiego napisac. Temat skrypu
    walkowalem juz kilka miesiecy temu. Zainteresowania brak.

    Tomek