PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 51. Data: 2004-08-06 14:58:03
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Taaak. I znowu wracamy do punktu wyjścia. Idąc tym tropem grupa w ogóle
    nie
    > powinna być moderowana, bo każdy sobie odsieje perełki z tony spamu i
    > krzaków?

    Ale my mamy wiernych moderatorow, ktorzy nas od tego uwolnia. Jestes panie M
    jak opoka usenetu. Gdyby nie ty to spam by mnie zalal a krzaki wyrosly by mi
    w duzym pokoju.

    > Przypomnieć Ci, iż Usenet jest niekomercyjny? Nikt nie płaci moderatorom
    za
    > poprawianie błędów.

    NO I DOSZLISMY DO CLOU !! Moderator M dlatego robi ludzi w jajo (trzymajac
    ogloszenia w wlasnym kompie po 5 dni) bo mu nikt za to nie placi !!! Moze
    napiszemy w FAQ o oplacie moderatorskiej ?
    Ogladales Potop ? Tam Kmicic mowi do Wolodyjowskiego "KONCZ WASC WSTYDU
    OSZCZEDZ". Wez sobie czlowieku te slowa do serca.

    > Cieszę się. Jednakże z tego pisania nic nie wynika.

    A z twojego pisania wynika duzo. Wogule duzo wynika z twojej osoby. Masz juz
    doktorat ??

    > Jestem tego samego zdania. Dlatego uważam, że jeśli ktoś ma naprawdę
    ochotę,
    > wie na czym polega rola moderatora, ma choćby względne pojęcie o działaniu
    > grup moderowanych - może zgłosić swoją chęć pomocy. Mailem.

    OK. To ja sie zglaszam. Wiem na czym polega praca moderatora. Mam wzgledne
    pojecie o dzialaniu grup moderowanych :))
    I teraz proste pyt.
    Nadaje sie Chinol na moderatora ? Jesli sie nie nadaje, to prosze o
    publiczne napisanie w tym wątku jakie cechy mojej osoby dyskwalifikuja mnie
    jako moderatora :))) Tylko bez ogrodek, nie obraze sie. Mozesz nawet uzyc
    ironii. Jedynie infantylnosc i hipokryzja bedzie nie na miejscu.

    No tow. Maciuszko. Do boju. W punktach prosze.

    Tomek

  • 52. Data: 2004-08-06 14:59:16
    Od: "Crazy Yogurt" <y...@p...onet.spam.precz.pl>

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl>

    ^^^^^^^ !!!!

> [...]
    > Nadaje sie Chinol na moderatora ? Jesli sie nie nadaje, to prosze o
    > publiczne napisanie w tym wątku jakie cechy mojej osoby dyskwalifikuja

    Nieumiejętność czytania :P

    pzdr

    Y (C)

  • 53. Data: 2004-08-06 15:06:25
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > ^^^^^^^ !!!!

    > Nieumiejętność czytania :P

    Racja :) Ale mailem sie boje, bo mi M odpisze specjalnie bez kodowania i z
    krzakami.

    Tomek

  • 54. Data: 2004-08-06 15:38:20
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Krzysztofsf [Fri, 06 Aug 2004 12:37:18 +0200]:

    > Moderatorzy [...] ewentualnie odpowiadaja w stylu "To se
    > zalozcie inna grupe".

    Gwoli scislosci -- o zalozeniu alt.pl.praca.oferowana to
    ja pisalam, i to nie na zasadzie "spadaj i se zaloz" tylko
    jako propozycje testu: jak wyglada niemoderowana grupa
    dotyczaca pracy.

    pzdr.
    Nahia

  • 55. Data: 2004-08-06 15:51:26
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > Mozesz napisac taki skrpyt i wyslac moderatorom. Daje swoje dwie rece, ze
    > nigdy tego nie podlacza. Moderator Jaworski kiedys cos pisal o perlowych
    > skryptach (tak jak by kumal czacze). Dobrze wiesz, ze w perlu taki skrypt to
    > jednolinijkowy regex i po robocie. Ale jakos moderator Jaworski nabral wode
    > w usta, jak go zapytalem o to, czy moze cos takiego napisac. Temat skrypu
    > walkowalem juz kilka miesiecy temu. Zainteresowania brak.

    Mógłbyś gnojku nie wycierać sobie gęby moim nazwiskiem, pozostając sam
    uparcie anonimem?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 56. Data: 2004-08-06 15:54:10
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    chinol wrote:
    > No tow. Maciuszko. Do boju. W punktach prosze.

    Długo jeszcze będziesz pracował nad swoim wizerunkiem wioskowego głupka?

  • 57. Data: 2004-08-06 15:58:30
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Nahia wrote:
    > Dzieje sie roznie. Czasami posty ukazuja sie regularnie, czasem
    > nastepuja kilkudniowe przerwy. Oczywiscie lepiej byloby gdyby
    > tych przerw nie bylo, ale nie jestem moderatorem i nie wiem czemu
    > one wystepuja. Zakladam ze istnieje ku temu powod.

    Brak czasu, występujacy w okresie wakacji częściej niż zwykle?
    Ja nie wiem skąd się wzięło założenie, że posty na ppo mają się
    ukazywać codziennie. Gdzie i kiedy ktoś to obiecywał, wpisał
    w zasady, FAQ? Pokaże mi ktoś? Od marca najdłuższa przerwa
    jaka wystąpiła w publikacji ogłoszeń to 4 dni. Zgroza.

    Skończcie już to marudzenie na ppd, bo to nic nie da. Jest was
    wielu to piszcie RFD, żeby zdjąć moderowanie tej grupy i po
    sprawie. Bo chętnych na moderowanie, którzy spełniają
    kryteria _nie ma_.

    PS. Nahia, to nie do Ciebie. Przypadkiem pod Twoim postem ;)

  • 58. Data: 2004-08-06 16:05:02
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > Gwoli scislosci -- o zalozeniu alt.pl.praca.oferowana to
    > ja pisalam, i to nie na zasadzie "spadaj i se zaloz" tylko
    > jako propozycje testu: jak wyglada niemoderowana grupa
    > dotyczaca pracy.

    To ze ty pisalas to nie znaczy ze inni nie pisali. Zalozenie grupy w
    hierarchii alt. to lekko kilka miesiecy (jak nie dluzej) roboty i czekania.
    Tylko po to zeby zrobic jakis test ?
    Nie latwiej by bylo zeby przez tydzien (na przyklad) moderatorzy p.p.o.
    puszczali z automatu wszystko co przychodzi na grupe ?
    Przypomina mi to kupowanie krowy przez czlowieka ktoremu zachcialo sie napic
    mleka.

    Tomek

  • 59. Data: 2004-08-06 17:39:29
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Rafal 'Raf256' Maj] - 2004-08-06 13:11:

    > Swoja droga szkoda ze nie stworzy nikt skryptu ktory automatycznie by
    > "naprawial" blednie wyslane wiadomosci (ja moge stworzyc, tylko zeby to
    > ktos potem podpial do systemu moderowania)

    Ale przecież jeszcze chodzi o to żeby było zakodowane zgodnie z tą
    deklaracją. To że wpiszesz do nagłówka posta plISO nie spowoduje że się
    literki w ISO zrobią. Nagłówek jest tylko informacją dla czytnika jak ma
    interpretować _istniejącą_ zawartość posta. To, że wsadzisz w posta z
    Win-1250 (czy jakimś innym) linijkę z plISO wcale go nie naprawi. Węcz
    przeciwnie wszystkie czytniki zwracające uwagę na daklarację w nagłówku
    będą pokazywać krzaki.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 60. Data: 2004-08-06 19:07:10
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 10:38:47 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Chinol jest Twoim kolegą? Cóż.

    A jesli nawet. Interesuje cie moje czy jego zycie towarzyskie?
    Byloby to dla ciebie jakims problemem?

    > Prośby i co? Masz na myśli to pianobicie, które z reguły się tutaj
    > uskutecznia? Obrażając z reguły najczęściej moderatorów i wyzywając ich?

    > Msg-id?

    masz racje. Co do zalozenia nowej grupy zawsze sie wstrzymywales od glosu,
    lacznie z fut na nowe grupy mojego zapytania o twoje stanowisko - uwagi,
    skierowanego przez zwyklego usera do domniemywam doswiadczonego
    administratora news.
    ty posuwales sie dalej i proponowales zalozenie konkurencyjnego usenetu

    <1t40f987efi3853n3e8%sal@hell.hell.pl>
    "Zgłoś w takim razie prośbę o odmoderowanie grupy albo załóż swój
    konkurencyjny Usenet."

    sadze, ze najsensowniejsze bedzie zgloszenie grupy do odmoderowania.
    Widzialem, ze probowano zrobic cos takiego na pl.comp.tlumaczenia, moze
    uda sie mi jako laikowi to przetransponowac do obecnej sytuacji.Chyba,ze
    ktos bardziej biegly zaoferuje sie poprowadzic sprawe.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##