PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 31. Data: 2004-08-06 10:17:53
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr ane - stracilem cierpliwość
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Mam wrazenie, ze glownymi klientami grupy pozostana firmy
    > informatycze i duze agencje HR
    > Przykre - zwlaszcza w dobie duzego bezrobocia

    to prawda, to widac juz od jakiegos czasu. kiedys byly ogloszenia w
    prawie kazdym zawodzie, sporo od malych kilkuosobowych firm. teraz to
    glownie jedna i ta sama branza, te same firmy, te same agencje.

    juz wielokrotnie to powtarzalem: netykieta TAK, kodowanie TAK,
    sygnaturki TAK, cytowanie TAK ale _NIE_ na grupie z ogloszeniami o
    pracy. zasady obowiazuja. od zasad sa wyjatki. wyzszy cel jakim jest
    dostarczanie ogloszen o pracy jest moim zdaniem wystarczajacym powodem
    takiego wyjatku.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

  • 32. Data: 2004-08-06 10:21:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    _Normanos_ <n...@w...spam-suxx.pl> wrote:

    > mi nie wmowi, ze nie ma odplywu ogloszeniodawcow...

    Nie ma. Wręcz przeciwnie. Jest za to zalew ogłoszeń jednolinijkowych, bez
    żadnych danych, bez żadnych wymagań, bez żadnych istotnych informacji.
    Jest także cała masa ogłoszeń bez kodowania.
    Nie ma natomiast żadnych chętnych do pomocy.

    Jest za to utyskiwanie i marudzenie na zasadzie 'zróbmy coś', a najczęściej
    'zróbcie coś'.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 33. Data: 2004-08-06 10:25:31
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 34. Data: 2004-08-06 10:35:12
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Nie ma. Wręcz przeciwnie.

    Jak juz wczesniej napisalem - nie uwierze (niewierny tomasz he he)

    > Jest za to zalew ogłoszeń
    > jednolinijkowych, bez żadnych danych, bez żadnych wymagań, bez
    > żadnych istotnych informacji.

    Kazdy myslacy czlowiek potrafi odsiac bezuzyteczne ogloszenia. w
    gazetach tez jest mnostwo ogloszen typu skladaj dlugopisy, zarabiaj na
    emailach i inne bzdury. pozostawmy to w gestii zainteresowanych.

    > Jest także cała masa ogłoszeń bez kodowania.

    Jak napisalem wczesniej, moim zdaniem, kodowanie to najmniejszy problem
    w przypadku ogloszen o prace.

    > Nie ma natomiast żadnych chętnych do pomocy.

    Z tego co pamietam wielokrotnie na grupie w ciagu ostatniego roku ktos
    proponowal swoja pomoc, zreszta kazda dyskusja sie rozmywala, obecna
    tez to czeka.

    Lepiej mi powiedz jaki cel Tobie przyswieca, ze tak bardzo chcesz to
    robic? Bo, odchodzac juz od tej dyskusji, zawsze mnie to ciekawilo.

  • 35. Data: 2004-08-06 10:36:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Pamietam kilka postow osob, ktore pisaly, ze ich propozycje pomocy w
    > moderowaniu zostaly zignorowane (pomijam prowadzacego portal praca.pl)

    Do moderatorów dotarły słownie 3.
    Zadna z osób nie miała ani zbyt długiego 'stażu' na grupie pl.praca.dyskusje
    ani niestety zbyt dużego pojęcia o moderowaniu. Nie wiem jak z zasadami
    moderowania (bo to jest raczej średnio weryfikowalne 'przed').

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 36. Data: 2004-08-06 10:37:18
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2004 12:12:44 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > Krzysztofsf [Fri, 06 Aug 2004 12:04:10 +0200]:

    > Calkiem mozliwe. Ale caly czas czekam czy ktos w koncu "sie
    > pokusi" zamiast klepac jadowite posty -- i jakos sie nie moge
    > doczekac. Wnioskuje ze jednak nikomu tutaj na tym nie zalezy.
    >

    > pzdr.
    > Nahia

    Wlasnie kolega poiformowal, ze zlozyl zapytanie o procedury zwiazane ze
    zmiana moderatora.
    Niestety, faktycznie trzeba bedzie poznac procedury oficjalne, jesli
    zwykla "prosby i blagania" do moderatorow nie skutkuja.
    Pamietaj, ze my w wiekszosci jestesmy zwyklymi urzytkownikami usenetu i
    wiedza wystarczajaca do pisania na grupy nie wystarcza do uruchomienia
    oficjalnych procedur - do czasu az ktos z nas sie zaweznie i przeryje te
    procedury, w celu jednorazowego ich zastosowania.
    Moderatorzy ( posiadajacy ta wiedze) jak widac sa zainteresowani
    zachowaniem istniejacego stausu, ewentualnie odpowiadaja w stylu "To se
    zalozcie inna grupe".

  • 37. Data: 2004-08-06 10:38:47
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Wlasnie kolega poiformowal, ze zlozyl zapytanie o procedury zwiazane ze
    > zmiana moderatora.

    Chinol jest Twoim kolegą? Cóż.

    > Niestety, faktycznie trzeba bedzie poznac procedury oficjalne, jesli
    > zwykla "prosby i blagania" do moderatorow nie skutkuja.

    Prośby i co? Masz na myśli to pianobicie, które z reguły się tutaj
    uskutecznia? Obrażając z reguły najczęściej moderatorów i wyzywając ich?

    > Moderatorzy ( posiadajacy ta wiedze) jak widac sa zainteresowani
    > zachowaniem istniejacego stausu, ewentualnie odpowiadaja w stylu "To se
    > zalozcie inna grupe".

    Msg-id?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 38. Data: 2004-08-06 10:48:10
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 10:21:47 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Nie ma natomiast żadnych chętnych do pomocy.

    Pamietam kilka postow osob, ktore pisaly, ze ich propozycje pomocy w
    moderowaniu zostaly zignorowane (pomijam prowadzacego portal praca.pl)
    Zdaje sie, ze Ninka Miller dawala taka propozycje - nie chce mi sie teraz
    guglac po grupie

  • 39. Data: 2004-08-06 10:53:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > A pisales "nikt"

    ?
    "A chętnych do pomocy brak".

    > Nie jest to przypadkiem mijanie sie z prawda?

    Skoro tak uważasz...

    > Czyli nalezy przyjac, ze ikt z osob, ktore zaoferowaly pomoc nie spelnial
    > kryteriow wymaganych od moderatora, a nie ., ze nikt sie nie zglosil.

    Nigdzie nie napisałem, że nikt się nie zgłosił. Ale pewnie zaraz podasz
    odpowiedni msg-id.

    > Moze po prostu dasz ogloszenie na ppd i nowe grupy - moze tez na jakies
    > inne techniczne grupy, ze potrzebni sa deodatkowi moderatorzy i podasz
    > jakie kryteria powinni spelniac?

    Nie wydaje mi się to wskazane. Jeśli ktoś czyta tę grupę, to wie, że jest
    taka potrzeba. Jeśli jest chętny - może się zgłosić.
    Nie uważam, żeby robienie 'łapanki' z tłumu było dobrym pomysłem na szukanie
    dodatkowych moderatorów do pomocy.

    > moderowania z grupy, lub faktycznie utworzenie grupy niwemoderowanej (oby
    > szybko), z ktorej moderatorzy beda odsiewali posty zgodne z FAQ
    > umieszczajac je na grupie moderowanej.

    Jak to sobie przepraszam wyobrażasz? (pytam teraz technicznie, a nie
    filozoficznie)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 40. Data: 2004-08-06 10:56:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    _Normanos_ <n...@w...spam-suxx.pl> wrote:

    > Jak juz wczesniej napisalem - nie uwierze (niewierny tomasz he he)

    Twoje prawo.

    > Kazdy myslacy czlowiek potrafi odsiac bezuzyteczne ogloszenia. w

    Taaak. I znowu wracamy do punktu wyjścia. Idąc tym tropem grupa w ogóle nie
    powinna być moderowana, bo każdy sobie odsieje perełki z tony spamu i
    krzaków?

    > gazetach tez jest mnostwo ogloszen typu skladaj dlugopisy, zarabiaj na
    > emailach i inne bzdury. pozostawmy to w gestii zainteresowanych.

    Przypomnieć Ci, iż Usenet jest niekomercyjny? Nikt nie płaci moderatorom za
    poprawianie błędów.

    > Jak napisalem wczesniej, moim zdaniem, kodowanie to najmniejszy problem
    > w przypadku ogloszen o prace.

    Cieszę się. Jednakże z tego pisania nic nie wynika.

    > Z tego co pamietam wielokrotnie na grupie w ciagu ostatniego roku ktos
    > proponowal swoja pomoc, zreszta kazda dyskusja sie rozmywala, obecna
    > tez to czeka.

    Jestem tego samego zdania. Dlatego uważam, że jeśli ktoś ma naprawdę ochotę,
    wie na czym polega rola moderatora, ma choćby względne pojęcie o działaniu
    grup moderowanych - może zgłosić swoją chęć pomocy. Mailem.

    --
    Przemysław Maciuszko