PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    From: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Date: Fri, 06 Aug 2004 13:24:01 +0200

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 10:53:07 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    >

    > Nigdzie nie napisałem, że nikt się nie zgłosił. Ale pewnie zaraz podasz
    > odpowiedni msg-id.

    Twoj post sprzed kilku minut
    "_Normanos_ <n...@w...spam-suxx.pl> wrote:

    > mi nie wmowi, ze nie ma odplywu ogloszeniodawcow...

    Nie ma. Wręcz przeciwnie. Jest za to zalew ogłoszeń jednolinijkowych, bez
    żadnych danych, bez żadnych wymagań, bez żadnych istotnych informacji.
    Jest także cała masa ogłoszeń bez kodowania.
    Nie ma natomiast żadnych chętnych do pomocy.

    Jest za to utyskiwanie i marudzenie na zasadzie 'zróbmy coś', a najczęściej
    'zróbcie coś'."

    lub faktycznie utworzenie grupy niwemoderowanej

    > Jak to sobie przepraszam wyobrażasz? (pytam teraz technicznie, a nie
    > filozoficznie)

    Jakbym byl w stanie precyzujnie technicznie odpowiedziec, to bym juz dawno
    to zalatwil.
    Natomiast "filozoficznie" sadze, ze wystarczy, zeby wszystkie posty
    przeznaczone do moderowania,byly przez serwer obslugujacy grupe
    niemoderowana przesylane do moderatora podobie jak dotychczas, mimo, ze
    juz zostaly opublikowane na grupie niemoderowanej,lub moze poprzez
    utworzenia dwoch kont "moderatora" z ktorych jedno natychmiast publikuje
    wszystkie na grupie niemoderowanej, a drugie czeka na normalny proces
    moderacji.
    Nie sadze, zeby fachowiec znajacy sie na tym nie byl w stanie ustawic
    takich dwoch sciezek publikacji postow, oraz, zeby ie wpadl na kilkanascie
    innych rozwiazan, dajacych podobny efekt.