PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-06 17:39:29
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    From: [Rafal 'Raf256' Maj] - 2004-08-06 13:11:

    > Swoja droga szkoda ze nie stworzy nikt skryptu ktory automatycznie by
    > "naprawial" blednie wyslane wiadomosci (ja moge stworzyc, tylko zeby to
    > ktos potem podpial do systemu moderowania)

    Ale przecież jeszcze chodzi o to żeby było zakodowane zgodnie z tą
    deklaracją. To że wpiszesz do nagłówka posta plISO nie spowoduje że się
    literki w ISO zrobią. Nagłówek jest tylko informacją dla czytnika jak ma
    interpretować _istniejącą_ zawartość posta. To, że wsadzisz w posta z
    Win-1250 (czy jakimś innym) linijkę z plISO wcale go nie naprawi. Węcz
    przeciwnie wszystkie czytniki zwracające uwagę na daklarację w nagłówku
    będą pokazywać krzaki.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\