PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
  • Data: 2004-08-06 19:07:10
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Aug 2004 10:38:47 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

    > Chinol jest Twoim kolegą? Cóż.

    A jesli nawet. Interesuje cie moje czy jego zycie towarzyskie?
    Byloby to dla ciebie jakims problemem?

    > Prośby i co? Masz na myśli to pianobicie, które z reguły się tutaj
    > uskutecznia? Obrażając z reguły najczęściej moderatorów i wyzywając ich?

    > Msg-id?

    masz racje. Co do zalozenia nowej grupy zawsze sie wstrzymywales od glosu,
    lacznie z fut na nowe grupy mojego zapytania o twoje stanowisko - uwagi,
    skierowanego przez zwyklego usera do domniemywam doswiadczonego
    administratora news.
    ty posuwales sie dalej i proponowales zalozenie konkurencyjnego usenetu

    <1t40f987efi3853n3e8%sal@hell.hell.pl>
    "Zgłoś w takim razie prośbę o odmoderowanie grupy albo załóż swój
    konkurencyjny Usenet."

    sadze, ze najsensowniejsze bedzie zgloszenie grupy do odmoderowania.
    Widzialem, ze probowano zrobic cos takiego na pl.comp.tlumaczenia, moze
    uda sie mi jako laikowi to przetransponowac do obecnej sytuacji.Chyba,ze
    ktos bardziej biegly zaoferuje sie poprowadzic sprawe.
    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##