PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-07 10:28:21
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Aug 2004 15:58:30 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

    > Brak czasu, występujacy w okresie wakacji częściej niż zwykle?
    > Ja nie wiem skąd się wzięło założenie, że posty na ppo mają się
    > ukazywać codziennie. Gdzie i kiedy ktoś to obiecywał, wpisał
    > w zasady, FAQ? Pokaże mi ktoś? Od marca najdłuższa przerwa
    > jaka wystąpiła w publikacji ogłoszeń to 4 dni. Zgroza.
    >
    > Skończcie już to marudzenie na ppd, bo to nic nie da. Jest was
    > wielu to piszcie RFD, żeby zdjąć moderowanie tej grupy i po
    > sprawie. Bo chętnych na moderowanie, którzy spełniają
    > kryteria _nie ma_.

    Chyba nie bierzesz pod uwagę specyfiki tej grupy - firma niezbyt często
    ciągle szuka pracowników. To jest nie wiem - raz na pół roku czy coś
    takiego. Tak więc nie bardzo ma kto zgłaszać - to irytuje w _danym_
    momencie - potem już ktoś inny się denerwuje...

    Ja bym po prostu dał taką sugestie ogłoszeniodawcom by ... nie dawać
    ogłoszeń na p.p.o - bo to bez sensu. Jak się szuka szybko pracowników - to
    lepsze są jakieś fora, specjalne witryny, nawet ogłoszenie
    internetowo/papierowe w GW - czy cokolwiek. Tam masz gwarancję że się
    szybko pojawi. A szukający pracy - już się chyba przyzwyczaili że na ppo
    można znaleźć tylko te prace, gdzie zgłaszającemu się chciało dostosować do
    FAQ.