PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-07 03:06:03
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    c...@t...cy news:cf0fnl$sf3$2@opal.futuro.pl

    > To, że wsadzisz w posta z
    > Win-1250 (czy jakimś innym) linijkę z plISO wcale go nie naprawi. Węcz
    > przeciwnie wszystkie czytniki zwracające uwagę na daklarację w nagłówku
    > będą pokazywać krzaki.

    Wiem o tym, program w C ktory rozwiaze problem jest trywialy...
    zreszta oki, napisze go - i zaraz umieszcze na http://www.raf256.com/p/348
    (czy www.raf256.com/p/win2iso/)

    Dalem obok post testowy.

    Skrypt nalezy uruchomic na poscie zakodowanym w windows i bez deklaracji
    naglowka (program doklei swoja). Dodam po weekendzie lepsza automatyzacje -
    sam dokleji naglowek (lub nie jezeli juz jest ISO) oprocz zmiany kodowania.

    --