PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
  • Data: 2004-08-06 16:05:02
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gwoli scislosci -- o zalozeniu alt.pl.praca.oferowana to
    > ja pisalam, i to nie na zasadzie "spadaj i se zaloz" tylko
    > jako propozycje testu: jak wyglada niemoderowana grupa
    > dotyczaca pracy.

    To ze ty pisalas to nie znaczy ze inni nie pisali. Zalozenie grupy w
    hierarchii alt. to lekko kilka miesiecy (jak nie dluzej) roboty i czekania.
    Tylko po to zeby zrobic jakis test ?
    Nie latwiej by bylo zeby przez tydzien (na przyklad) moderatorzy p.p.o.
    puszczali z automatu wszystko co przychodzi na grupe ?
    Przypomina mi to kupowanie krowy przez czlowieka ktoremu zachcialo sie napic
    mleka.

    Tomek