PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    From: "chinol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Date: Fri, 6 Aug 2004 16:58:03 +0200

    > Taaak. I znowu wracamy do punktu wyjścia. Idąc tym tropem grupa w ogóle
    nie
    > powinna być moderowana, bo każdy sobie odsieje perełki z tony spamu i
    > krzaków?

    Ale my mamy wiernych moderatorow, ktorzy nas od tego uwolnia. Jestes panie M
    jak opoka usenetu. Gdyby nie ty to spam by mnie zalal a krzaki wyrosly by mi
    w duzym pokoju.

    > Przypomnieć Ci, iż Usenet jest niekomercyjny? Nikt nie płaci moderatorom
    za
    > poprawianie błędów.

    NO I DOSZLISMY DO CLOU !! Moderator M dlatego robi ludzi w jajo (trzymajac
    ogloszenia w wlasnym kompie po 5 dni) bo mu nikt za to nie placi !!! Moze
    napiszemy w FAQ o oplacie moderatorskiej ?
    Ogladales Potop ? Tam Kmicic mowi do Wolodyjowskiego "KONCZ WASC WSTYDU
    OSZCZEDZ". Wez sobie czlowieku te slowa do serca.

    > Cieszę się. Jednakże z tego pisania nic nie wynika.

    A z twojego pisania wynika duzo. Wogule duzo wynika z twojej osoby. Masz juz
    doktorat ??

    > Jestem tego samego zdania. Dlatego uważam, że jeśli ktoś ma naprawdę
    ochotę,
    > wie na czym polega rola moderatora, ma choćby względne pojęcie o działaniu
    > grup moderowanych - może zgłosić swoją chęć pomocy. Mailem.

    OK. To ja sie zglaszam. Wiem na czym polega praca moderatora. Mam wzgledne
    pojecie o dzialaniu grup moderowanych :))
    I teraz proste pyt.
    Nadaje sie Chinol na moderatora ? Jesli sie nie nadaje, to prosze o
    publiczne napisanie w tym wątku jakie cechy mojej osoby dyskwalifikuja mnie
    jako moderatora :))) Tylko bez ogrodek, nie obraze sie. Mozesz nawet uzyc
    ironii. Jedynie infantylnosc i hipokryzja bedzie nie na miejscu.

    No tow. Maciuszko. Do boju. W punktach prosze.

    Tomek