PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    From: <p...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Date: Fri, 6 Aug 2004 08:23:02 +0200

    > Wobec tego nie masz deklaracji kodowania mimo ze uzywasz
    > polskich znakow.
    Jakich deklaracji kodowania ?
    Mam powszechnie stosowanego klienta poczty
    elektronicznej (w 90 % czy to się komus podoba czy nie) komputerów PC
    z zainstalowanym systemem operacyjnym
    Win(kurde)dows ze standardowym
    ustawieniem kodowania
    polskich znaczk ow iso-8859-2 w wysyłanych
    postach na grupy dyskusyjne.
    Nie widzę dalszej potrzeby deklarowania
    czegokolwiek.
    A tak przy okazji jakie znaczenie ma deklaracja
    polskich zaków dla osób poszukujących
    pracy jeżeli mail jest czytelny - każdy polski
    znaczek począwszy od ą skończywszy na ż ?
    Hej purści i moderatorzy no jakie ma to znaczenie ?

    > Pisales do moderatora?

    Jasne - wszyscy piszą a gośc i tak ich olewa
    proponuje przejrzec wątek chinola (moderatorzy ppo - litości)

    >Przestrzega wiecej osob niz myslisz. A tak z ciekawosci,
    >na porzadku dziennym mamy tez kradzieze -- kradniesz?
    >Bo skoro starczy ze "inni tak robia" to moze warto?

    A to jakiś szczeniacki i z poza tematu tekst - do którego większego
    komentarza nie chce mi się pisać ....

    pozdawiam