PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy... › Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    From: "motto" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Date: Sun, 13 Apr 2003 23:12:50 +0200

    Użytkownik "Wizard" <w...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
    news:b7cj1b$mtk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tak. Pracodawcy to zawsze Ci zli
    Nie zawsze...

> [...]
    moj
    > drogi ojczulek pelen radosci powiedzial by zrobila cos w Photoshopie. Ona
    na
    > to ze nie umie, ale sie nauczy. No to Corel. Tez nie. No to moze cos z
    > programowania. Umie tylko troche projektowac strony internetowe. A zeby
    tego
    > bylo malo na pytanie "No a jak Pani sadzi ile byla by Pani warta dla
    naszej
    > firmy?" kolesia rzucila UWAGA!!
    > 2000zl!!! A najlepsze bylo wyjasnienie: "Bo ja studiowalam w Warszawie i
    Hmmm ja nie chcę 2000 na początek (może dlatego że nie mam wyższego). Cenić
    się zacznę jak będę przynosił wymierny zysk dla firmy. Na początek mogę
    pracować za zwrot kosztów dojazdu (lub ewentualnego wyżywienia i
    zakwaterowania na miejscu - na skromnym poziomie). Chcę pracować chcę iść do
    przodu, choćby powoli, ale do przodu. Tak wiele oczekuję?? W zamian oddaję
    siebie, nie boję się ciężkiej pracy, a presja tylko mnie motywuje. I co? I
    nic, bo Pan nie ma odpowiedniego stażu, bo Pan nie ma wyższego..., bo Pan
    jest spoza Gdyni/Warszawy/Poznania, bo Pan nie ma odpowiedniego
    przygotowania teoretycznego, a przepraszam a kto Pana przysłał?, mogę Pana
    zatrudnic najpierw na 3 miesiące/6 miesięcy/12 miesięcy za darmo, i jak się
    Pan sprawdzi to Pana zarudnię... To słyszę!

    > Takich przypadkow (moze nie az tak dyrastycznych, ale podobnych) bylo
    > dziesiatki i niech mi ktos teraz powie, ze rece nie opadaja?
    Wiem, ale ja nie jestem taki przypadkiem (mam 3 zawody w ręku) i znam wiele
    osób które takimi przypadkami nie są.

    > A co do doswiadczenia to napisales:
    > "Gdzie więc Ci młodzi, niedoświadczeni mają zdobyć potrzebne (i tak
    > pożądane) doświadczenie, na darmowych stażach?? "
    > OCZYWISCIE ZE TAK!!
    OCZYWIŚCIE NIE STAĆ MNIE NA ZAMIESZKANIE PREZ KILKA MIESIECY I WYŻYWIENIE
    SIĘ CHOCIAŻBY W TAKIEJ WARSZAWIE KURWA MAC!

    > Stara dobra maxyma mowi ze tylko czlowiek szukajacy pracy 8 godzin
    dziennie
    > moze wrazie porazki powiedziec ze pracy nie ma. I to "szukanie pracy" nie
    > polega jedynie na fizycznym chodzeniu po firmach i pytaniu o robote. W tym
    > zawiera sie takze udoskonalanie samego siebie i inwestowanie w samego
    > siebie.
    Mi to mówisz?? Przeczytaj jeden z moich poprzednich postów.

    motto
    icq: 238159966