PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy... › Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-04-14 01:50:59
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b7cnbn$mbk$1@news.telbank.pl...
    > Użytkownik "Wizard" <w...@k...lm.pl> napisał w wiadomości
    > A kto Ci powiedział gorzej przygotowany?? Bo co bo nie mam wyższego?? (Nie
    > mam więcej pytań w tej kwestii). Haha często udzielałem korków z
    informatyki
    > chłoptasiom na 3 roku informy, ludzie dzięki mnie technikum pokończyli bo
    > pisałem zaliczenia za siebie i kilka innych osób jednocześnie a ty mi
    > wyskakujesz z takimi tekstami.

    Sorry, ze sie wtrace miedzy wodke a zakaske... Ale jesli jest tak jak
    mowisz, czyli jestes zdolny, cos juz umiesz i masz w sobie troche
    elastycznosci, to czemu nie poszukasz sobie jakiejs niszy? Mala podpowiedz:
    j2me. Rynek aplikacji/gier jest wciaz nienasycony, znalezc dystrybutora to
    nie problem (raczej oni szukaja developerow), narzedzia sa darmowe, jedyne
    co trzeba zainwestowac to troche czasu... Ale sie moze oplacic. Nie ma co
    zalamywac rak, tylko trzeba podkasac rekawy. Ja z tego zyje to i ty bys
    mogl.

    pzdr
    Arkadesh