PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy... › Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-04-13 21:40:39
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: Maciej Koziński <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wizard wrote:

    > bylo malo na pytanie "No a jak Pani sadzi ile byla by Pani warta dla naszej
    > firmy?" kolesia rzucila UWAGA!!
    > 2000zl!!! A najlepsze bylo wyjasnienie: "Bo ja studiowalam w Warszawie i
    > wiem ile jestem warta. Musze sie cenic"

    No cóż, kontaktu z rzeczywistością nie uczą nawet na warszawskich
    uczelniach.
    Z moich obserwacji wynika, że większość świeżych absolwentów jest
    przekonana, że pozjadała wszystkie rozumy i że posady na nich czekają.
    Niestety, tak nie jest, o czym prędko i boleśnie się przekonują.

    święte słowa!

    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/