PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam pytanie !!!

  • 1. Data: 2003-04-29 14:46:26
    Temat: Mam pytanie !!!
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    czy słyszał ktoś z Was o "umowie lojalności" tzn że w trakcie szkolenia
    i przez rok nie można podejmowac innej pracy. Inaczej zwracasz koszty
    szkolenia???

    Daniel

  • 2. Data: 2003-04-29 15:18:50
    Temat: Re: Mam pytanie !!!
    Od: t...@p...onet.pl

    > czy słyszał ktoœ z Was o "umowie lojalnoœci" tzn że w trakcie szkolenia
    > i przez rok nie można podejmowac innej pracy. Inaczej zwracasz koszty
    > szkolenia???

    tzw lojalka.
    Normalna sprawa chociaz w tych okolicznosciach przyrody coraz mniej potrzebna.

    P.
    Tomek.

  • 3. Data: 2003-04-29 16:54:40
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    In article <3...@n...onet.pl>,
    t...@p...onet.pl says...

    > tzw lojalka.
    > Normalna sprawa chociaz w tych okolicznosciach przyrody coraz mniej potrzebna.
    >
    > P.
    > Tomek.

    A możesz cos wiecej o tym powiedziec??? czy mam sie czegos obawawiać???

    Daniel

  • 4. Data: 2003-04-29 19:13:08
    Od: Nuno <n...@p...com>

    On Tue, 29 Apr 2003 16:54:40 GMT, in pl.praca.dyskusje you wrote:

    > A możesz cos wiecej o tym powiedziec??? czy mam sie czegos obawawiać???
    >
    > Daniel

    Wydaje mi się, że było całkiem niedawno na tej grupie
    Poszukaj w archiwum.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-04-30 06:42:40
    Od: Andrzej Wąsik <n...@p...onet.pl>

    To standardowe odwołeanie się do przepisów KP. Okres taki wynosi 2 lata i
    zwracasz kasę proporcjonalnie do okresu w którym przeszedłeś szkolenie, np.:
    jeśli półtora roku temu miałeś szkolenie które kosztowało 5000 PLN, to w
    chwili rowiązania umowy o pracę "z twojej winy" płacisz proporcjonalnie 25%
    (0.5 roku / 2 lata) czyli 1250 PLN zwrotu takiego szkolenia.

    > i przez rok nie można podejmowac innej pracy
    Takie zapisy natomiast nie są wiążące, bo ograniczają twoje prawo do
    zatrudnienia chyba, że przez ten okres firma będzie ci wypłacać pensję ale
    nie będzie chciała ciebie widzieć u siebie - co jest raczej mało
    prawdopodobne. Zawsze jednak możesz założyć działalność gospodarczą i wtedy
    "mogą ci skoczyć na plecy".

    Takie lojalki to standard w dużych firmach, ale Cibie i ich dotyczy Kodeks
    Pracy i już.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 6. Data: 2003-04-30 08:57:09
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    In article <o6tpnfx1cnfs.uwf1yn2d7c16$.dlg@40tude.net>, n...@p...com
    says...

    > Wydaje mi się, że było całkiem niedawno na tej grupie
    > Poszukaj w archiwum.
    >
    > Pozdrawiam

    Dzieki za taka pomoc, jakbym znalazł w archiwum to bym cie nie pytał
    !!!!

  • 7. Data: 2003-04-30 17:24:04
    Od: Nuno <n...@p...com>

    On Wed, 30 Apr 2003 08:57:09 GMT, in pl.praca.dyskusje you wrote:

    > Dzieki za taka pomoc, jakbym znalazł w archiwum to bym cie nie pytał
    > !!!!
    Uwierz mi. Z chęcią bym ci podał linki do artykułów :-),ale czytnik
    skasował mi stare wątki (niestety) :-(