PracaGrupypl.praca.dyskusje › Swiadczenie urlopowe w 2003

  • 1. Data: 2003-04-29 09:32:07
    Temat: Swiadczenie urlopowe w 2003
    Od: "Marta Rauchfleisz" <m...@m...uni.torun.pl>

    Witam,
    Czy ktos wie ile wynosi (brutto lub netto) swiadzenie urlopowe w zakladach,
    w ktorych nie ma funduszu swiadczen socjalnych? Czy jest to ta sama kwota co
    w roku ubieglym?

    Marta

  • 2. Data: 2003-04-29 16:57:42
    Temat: Re: Swiadczenie urlopowe w 2003
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 29 Apr 2003 11:32:07 +0200, "Marta Rauchfleisz"
    <m...@m...uni.torun.pl> zakodował:

    >Czy ktos wie ile wynosi (brutto lub netto) swiadzenie urlopowe w zakladach,
    >w ktorych nie ma funduszu swiadczen socjalnych? Czy jest to ta sama kwota co
    >w roku ubieglym?

    Świadczenie wypłacają jedynie zakłady zatrudniające powyżej 20 osób,
    ale w przeliczeniu na pełne etaty mniej, niż 20. Większe powinny mieć
    ZFŚS a mniejsze nic nie muszą ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-30 07:25:26
    Od: "Marta Rauchfleisz" <m...@m...uni.torun.pl>

    Chodzilo mi w pytaniu o kwote (w zł) swiadczenia urlopowego (NETTO lub
    BRUTTO) a nie o ilosc pracownikow w zakladzie.
    Bardzo prosze o podanie jesli ktos wie ile ona wynosi (a nie jakie sa zasady
    jej wyplacania).
    Marta

  • 4. Data: 2003-04-30 10:36:39
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > BRUTTO) a nie o ilosc pracownikow w zakladzie.
    > Bardzo prosze o podanie jesli ktos wie ile ona wynosi (a nie jakie sa zasady

    Nie denerwuj się, dodatkowe informacje zawsze mogą się przydać.

    Ustawa (http://www.prawo.nowiny.pl/arch/arch1.html, art. 5) mówi że kwota jest
    oparta o przeciętne wynagrodzenie miesięczne w gospodarce narodowej - a więc
    kwota ta się zmienia co roku. Możesz ją pewnie znaleźć gdzieś w GUS, pod
    poniższym linkiem ktoś twierdzi że jest to 1803,94 zł, a zatem zwota odpisu
    wyniesie 676,48 zł.
    http://www.vulcan.edu.pl/forum/zpo/thread.php?t=2259

    B.