PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac" › Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
  • Data: 2004-01-15 16:38:49
    Temat: Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
    Od: "Yonnie" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to moze pracownikom placic za samo przychodzenie do pracy - a za wykonanie
    > kazdej czynnosci dodatkowo?

    Tobie raczej nikt takiego pomysłu nie ujawni. Denerwuje cię roszczeniowe
    podejście
    pracowników, a jakie ty reprezentujesz?

    Dlaczego tak cię boli, że ktoś chce zadbać o swój interes?
    Ktoś w wolnych chwilach wymyślił świetny pomysł na zwielokrotnienie
    dochodów właścieciela firmy, a wg. takich "byznesmenów"
    bezczelnością jest żądać za to coś w zamian!

    Lepiej za darmo udostępnić - niech sobie kupią właściciele drugiego
    mercedesa.
    Pracownikom zostawiają satysfakcję i pouczenie jaką to łaskę im
    wyświadczają,
    że dają pracę, a czynności dodatkowe mogą wykonywać za darmo na chwałę
    firmie.

    Yonnie