PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac" › Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
  • Data: 2004-01-15 20:59:38
    Temat: Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in message
    news:bu6fl5$cpu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kiedy trzeba cos zrobic to kazdy pyta dlaczego ja a nie kolega a skoro juz
    > ja to za dodatkowa kase.
    > Dotyczy to rowniez np. reklamacji, poprawek tego, co sie spieprzylo.

    Pensja nalezy sie za ustalone obowiazki. A zglaszanie innowacji obowiazkiem
    wg mnie nie jest. W cywilizowanym panstwie mozesz bez watpliwosci zglaszac
    swoje pomysly bedac pewnym, ze jesli sie powioda zostaniesz odpowiednio
    doceniony. W PL niekoniecznie, stad uwazam za uzasadnione pytania autora
    watku.
    Inna sprawa, ze jesli pomysl nie wypali, to moze byc nieciekawie.
    Ale kto nie ryzykuje ten nie jedzie !!!

    Pozdro
    GreG