PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac" › Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
  • Data: 2004-01-15 16:45:21
    Temat: Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "gasper" <g...@p...com> ihn
    news:bu6eks$cd0$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > to moze pracownikom placic za samo przychodzenie do pracy - a za
    > wykonanie kazdej czynnosci dodatkowo?

    Płacić za to, co mają w umowie o pracę i co mają robić z pełnym
    zaangażowaniem. Jeżeli w umowie mają również klauzulę dotyczącą
    przekazywania pomysłów racjonalizatorskich, to niech to robią w
    ramach umowy. Jeżeli niczego takiego tam nie ma, to od kiedy
    pracownik ma mysleć za szefa firmy? Zadaje się, że to szef
    zarządza interesem, a nie pracownicy, nieprawdaż?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)