PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac" › Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
  • Data: 2004-01-15 16:37:26
    Temat: Re: Mam pomysl ale jak nie dac sie "wykolowac"
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bu6eks$cd0$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Yonnie" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > to moze pracownikom placic za samo przychodzenie do pracy - a za wykonanie
    > kazdej czynnosci dodatkowo?
    >
    > Pozdrawiam

    To nie taka znow abstrakcja.
    Nie wiem czy miales okazje obserwowac jakas upadajaca firme starej daty.
    Roboty nie ma, wszyscy sie opieprzaja, ale na pensje pieniadze sa (kosztem
    np. dostawcow).
    Kiedy trzeba cos zrobic to kazdy pyta dlaczego ja a nie kolega a skoro juz
    ja to za dodatkowa kase.
    Dotyczy to rowniez np. reklamacji, poprawek tego, co sie spieprzylo.
    Zeby wyjsc z dolka to firma powinna ciac koszty i zwiekszac efektywnosc, ale
    jak to robic skoro ludzie przyzwyczajeni, ze pensja nalezy sie za nic.

    P.S. Jestem technicznym a nie ekonomista i nie sa to obserwacje z ubieglej
    epoki.