PracaGrupypl.praca.dyskusje › Maly problem z CV

  • 1. Data: 2003-05-17 10:03:46
    Temat: Maly problem z CV
    Od: Jarek <j...@w...pl>

    Witam
    Mam taki mały dylemat jak umieścić w CV w części "Doświadczenie
    zawodowe"
    drobne zlecenia wykonane na zasadzie umowy o dzieło. W ostatnich
    miesiącach trafiły mi się dwa takie nieduże zlecenia. Chodzi o to aby
    było jasno, zwięźle i czytelnie.
    Czy w ogóle jest sens ? Pisać, że to była umowa o dzieło ?
    Niewątpliwie było to pewne doświadczenie zawodowe więc jest to +dla mnie
    ale jak to zredagować?

    W oczekiwaniu na rady, pozdrawiam
    Jar.

    Aha, jeszcze a propos zdjęcia mojej skromnej osoby. Lepiej zawsze
    załączać zeskanowane i wklejone do CV (oczywiście wysyłając w ciemno,
    bez ogłoszenia)?
    A jeżeli w ogłoszeniu jest mowa o zdjęciu to może być właśnie takie, czy
    raczej normalne, luzem od fotografa ?
    Piszę o tym, bo przed chwilą przeczytałem kilka postów wyżej, że w USA
    to od razu wrzucą do kosza jak będzie tam moja gęba. U nas też ta zasada
    funkcjonuje ?

    Ponownie pozdrawiam
    Jar.

  • 2. Data: 2003-05-17 14:40:56
    Temat: Re: Maly problem z CV
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM>

    On 2003-05-17 12:03, Jarek wrote:
> [...]

    > Aha, jeszcze a propos zdjęcia mojej skromnej osoby. Lepiej zawsze
    > załączać zeskanowane i wklejone do CV (oczywiście wysyłając w ciemno,

    Zwyczajnie - co zrobiles, dla kogo i gdzie, i ze to zlecenie np. grafik,
    firma XX - praca zlecona.
    Zdjecie nie zaszkodzi zeskanowac i dodac do Cv. Beda wiedzieli jak
    wygladasz.

    E.

    --
    pozdrawiam
    Karolina Budzyńska

  • 3. Data: 2003-05-17 22:05:29
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Jarek <j...@w...pl> writes:

> [...]
    > było jasno, zwięźle i czytelnie.
    > Czy w ogóle jest sens ? Pisać, że to była umowa o dzieło ?

    po co?

    napisz co zrobilas w ramach tej umowy i tyle.
    jak zapytaja dokladniej, na jakiej zasadzie to byla praca, to wtedy
    powiesz ze umowa o dzielo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-05-19 08:33:44
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Witam,
    ja również uważam, że najważniejsze co robiłeś a nie jaka była forma
    wykonania. Co do zdjęcia to szczerze:
    jak Twoja twarz budzi zaufanie to ślij o ile stanowisko tego wymaga, jak nie
    wygladasz the best to nie wysyłaj.
    Jeśli nie masz miec kontaktu z ludźmi (praca zdalna) to po co zdjęcie.
    Jak masz być handlowcem to jak najbardziej, ale zadbaja, aby wyjść jak
    człowiek.
    Zdarzało mi się odrzucać CV z powodu niesympatycznego wyglądu (brak
    uśmiechu, oczy wpółprzymkniete itp)
    Uważam, że zeskanowane świadczy nie tylko o tym, że wiesz jak je wkeić (co
    nie dla każdego jest proste), ale też o tym, że jesteś praktyczny i nie
    rozrzutny.
    Pozrawiam

  • 5. Data: 2003-05-19 10:45:04
    Od: Jarek <j...@w...pl>

    Alicja napisał(a):

> [...]
    > nie dla każdego jest proste), ale też o tym, że jesteś praktyczny i nie

    OK, wielkie dzięki za dobre rady. :)

    pozdrawiam
    Jar.