PracaGrupypl.praca.dyskusje › POLSKA -KRAJ KATOLICKI ????!!!!!

  • 1. Data: 2003-05-16 21:19:38
    Temat: POLSKA -KRAJ KATOLICKI ????!!!!!
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Dzisiaj przypadkiem po latach przeglądałem moją książeczke , którą dostałem
    na Komunię
    Tak wziąłem do ręki
    No i czytam spis treści
    .... "grzechy wołające o pomste do nieba"

    no i poszukałem ...

    "4. Zatrzymanie zapłaty sługom i najemnikom."

    Więc nasuwa się wniosek :
    w naszym kraju wg statystyk jest ok. 90 % katolików
    i 90% ludzi nie otrzymuję wynagrodzenia terminowo

    Czyżby te 90% pracowało u tych 10% , którzy nie są katolikami ????

    Czy może każdy oszukiwany pracownik powinien zacytować swojemu katolickiemu
    pracodawcy ten grzech???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-16 22:21:45
    Temat: Re: POLSKA -KRAJ KATOLICKI ????!!!!!
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 16 May 2003 23:19:38 +0200, "Lukas" <t...@o...pl>
    zakodował:

    >Więc nasuwa się wniosek :

    Jesteś sługą i/lub najemnikiem??
    MSPANC

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-05-16 22:36:26
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Jak na razie to wobec mnie nikt nie musi wołac o pomste do nieba
    płace jak nalezy ( tzn. tak jak sie umówiłem z pracobiorcą)

    nie rozumię twojego pytania

  • 4. Data: 2003-05-17 08:49:55
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    Polska to kraj pseudo dla zasady, pseudo zarówno dla katolików jaki
    pracodawców, pseudo-pracowników.
    Pseudo Rzeczypospolita Polska Sp. z o.o. Wszystkim łatwiej śnić niż tutaj
    żyć. No ale maja jeszcze gorzej prawda ?
    W takiej Etiopi np. czy Meksyku, Rosji ale znów niestety my jesteśmy zaraz
    za nimi.

  • 5. Data: 2003-05-17 09:01:50
    Od: "Tomaseek" <t...@w...pl>

    > Czyżby te 90% pracowało u tych 10% , którzy nie są katolikami ????

    Zapewniam Cie, ze znam sporo ludzi majacych za szefow ksiezy i grzech ten
    jest tam bardziej obecny niz w innych firmach.

    > Czy może każdy oszukiwany pracownik powinien zacytować swojemu
    > katolickiemu pracodawcy ten grzech???

    Niestety - metoda wypróbowana, ale nieskuteczna :-(

    Pozdrawiam
    Tomeseek

  • 6. Data: 2003-05-17 10:29:59
    Od: Kuroi Bonza <bonza@{bleble}wp.pl>

    Lukas wrote:

    > Więc nasuwa się wniosek :
    > w naszym kraju wg statystyk jest ok. 90 % katolików
    Wedlug jakich statystyk?! W tej chwili juz sami ksieza poszli po rozum
    do glowy i oficjalnie mowia o jakis 20 % osob wierzacych.... A
    uwazam, ze i to jest znacznie zawyzone.
    Wiekszy procent jest, ale katolikow rzymskich tzn ludzi ochrzczonych.
    A jak wiadomo to sie wiaze jedynie z tradycja, z wiara najczesciej
    nie ma nic wspolnego...

    > Czy może każdy oszukiwany pracownik powinien zacytować swojemu
    > katolickiemu pracodawcy ten grzech???
    Mysle, ze powinien, ale pewnie i tak by to nic nie dalo... :-(

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 7. Data: 2003-05-17 12:24:00
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    I odwrotnie. Pracownik powinien się spowiedać z 7 przykazania, gdy zadzwoni do domu z
    firmowego
    telefonu.

    mer

  • 8. Data: 2003-05-18 09:21:53
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Kuroi Bonza <bonza@{bleble}wp.pl> wrote:

    > Wedlug jakich statystyk?! W tej chwili juz sami ksieza poszli po rozum
    > do glowy i oficjalnie mowia o jakis 20 % osob wierzacych....

    ciekawy jestem, od kogo to słyszałeś... :((

    --
    Misery - a necessary evil
    Sympathy - a tool for tools

  • 9. Data: 2003-05-18 12:25:12
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    > I odwrotnie. Pracownik powinien się spowiedać z 7 przykazania, gdy
    zadzwoni do domu z firmowego
    > telefonu.
    >
    > mer

    Tak tez masz rację. Tylko nasz kraj zaczyna ogarniac paranoja. Pracodawcy
    oszukują pracowników - bo pracownicy oszukują pracodawce - oszukują
    pracodawce bo uwazaja ze on ich oszukuje

    i sie kółko zamyka

    Podam ci przykład
    z państwowej instytucji , gdzie są oddziały
    jeden oddział na telefony wydaje 12 000
    a drugi 50 000 zł

    tylko w pierwszym pracownicy dzwonią z budki w hall-u

  • 10. Data: 2003-05-18 13:55:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lukas wrote:
    > Tak tez masz rację. Tylko nasz kraj zaczyna ogarniac paranoja.
    > Pracodawcy oszukują pracowników - bo pracownicy oszukują
    pracodawce -
    > oszukują pracodawce bo uwazaja ze on ich oszukuje

    A gdzie lezy rozwiazanie?
    W rzadzie. A kto wybiera rzad? Ludzie. A jak glosuja ludzie? Na
    populistow. A co robia populisci wszelkiej masci (od lewa do prawa?)
    obiecuja bzdury i dociskaja przedsiebiorcow. Co robia przedsiebiorcy,
    zeby jakos ten biznes dalej funkcjonowal? Oszukuja ludzi.
    Ot i kolko sie zamyka...