PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wykształcenie

  • 1. Data: 2003-05-16 20:50:29
    Temat: Wykształcenie
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam Wszystkich!
    Przepraszam, ale ten post był skierowany do Arrivala, „Co sądzicie o
    wykształceniu” Kliknęło się dziadkowi nie w to pole co potrzeba i stało się.
    Ale zostałem wywołany do tablicy.
    Co sądzę o ‘terminie’ w którym należy przestać się uczyć?
    Pracując nigdy! Widziałem takie hasło w jednym z biur projektów „
    Powodzeniem ...jest wiedza i wyobraźnia” W miejscu kropek był akcent
    polityczny.
    To hasło jest ciurkiem aktualne. Czego się uczyć? W specjalności uprawianej(daj
    Boże a wyboru i zamiłowania) wszystkiego z czym zauważamy że mamy trudności .
    Wiedza poboczna jest taż bardzo ważna, tu rozumiem dyscypliny pokrewne.
    Co 4-5 lat weryfikować posiadany zasób i poziom wiedzy na :
    - W specjalności – studiach podyplomowych
    - W pokrewnych na kursach podyplomowych.
    - Poziom kursów musi być odpowiednio wysoki a nauczyciele bardzo
    kompetentni.
    - Pozdrawiam i nie odżegnuję się od dalszej dyskusji, chyba że mnie
    wylejcie tym poście.
    - Wiesiek.
    -

  • 2. Data: 2003-05-16 20:56:26
    Temat: Re: Wykształcenie
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > -       Wiesiek.
    > -
    >
    > Przepraszm za literki, pisałem w Wordzie nic mi nie wskazywało na złeą
    konfigurację. Wiesiek, zaraz poprawię!!!