PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Sun, 23 Nov 2003 01:19:29 +0100

    ?

    > I tak latwo zdradzasz nazwe swojego _pracodawcy_ ?
    > Wydaje mi sie, ze nalezaloby dodac do stopki
    > "moje poglady nie sa pogladami mojego pracodawcy"...
    To jest chyba "by default" - zawsze poglady jednego czlowieka sa
    pogladami jednego czlowieka....

    > Bo wiesz....
    > Coz, szukacie 3 pracownikow z branzy IT (choc kontaktem
    > nie jestes). Tutaj tez przebywaja ludzie z branzy - jaka jestes
    > wizytowka firmy - moze jeszcze w ramach (czy. godzinach)
    > pracy?
    To nie ma znaczenia.

    > Czyli jeszcze do tego krytyki nie przyjmujemy, Piotrze?
    Dalczego? Przyjmujemy, ale prosze o argumenty....

    > Ktos tutaj nie zgadzal sie z Twoimi pogladami - natychmiast dostal
    > latke (łatkę) "slabego fachowca".
    Nie dostal - jesli tak odebral, to tylko na zasadzie "ping-ponga".
    Sorry - zagraly emocje.

    > Wiesz dokladnie, jakim jestes wielkim fachowcem (dyskusja na temat
    > wymagan na stanowisko programista ERP - _tez_ bys sie nadawal :-))))
    > nawet Ci chcialem wyslac te oferte)
    Dzieki ;-)

    > - ale z drugiej strony wg Ciebie
    > kandydaci sa cieniasami, tylko ich wymagania sa wygorowane
    > (adres, telefon itd).
    Moj post byl z zalozenia ironizujaco-przesmiewczy.

    > Podobno pisales anons na p.p.o - no i nie potrafiles okreslic
    > wymagan..... Slabo, nie przemyslales tego?
    Sam wiesz, jak trudno wyjsc poza ramki rzeczy z pozoru oczywistych.

    > Zostales zablokowany zgodnie z procedura - no ale wina byla
    > po stronie piszacego FAQ i moderatora, w koncu skad mogles
    > wiedziec kogo chcesz przyjac no a niby dlaczego Ciebie
    > maja obowiazywac te same zasady co wszystkich....
    Sorry - nie widziales mojej korespondencji z Przemkiem - przyznalem
    mu racje. Owszem, probowalem cos wynegocjowac, ale On byl
    nieugiety i uszanowalem to.

    > To jest prosta droga do samozaglady - wszystkich masz za "cieniasow".
    > Wiesz najlepiej, jestes uprawniony do krytykowania wszystkich.
    Nie. Natomiast zawsze wkurzali mnie ludzie, ktorzy mowili, ze wiedza
    wszystko.

    > Swiat jest zbudowany wylacznie wedlug Twoich wyobrazen, wiesz jakimi
    > slabeuszami sa bezrobotni i jakie sa potrzeby pracodawcow (w koncu
    > Twoje ogloszenie nie wykazalo tego)....
    To twoja opinia.

    > Jednym slowem - zatraciles elastycznosc, chec nauki, zdolnosc
    > rozumienia procesow miedzyludzkich, zdolnosc samooceny...
    Ucze sie caly czas. Moim zdaniem nigdy nie wie sie wszystkiego.

    > "Ja" jest dla Ciebie najwazniejsze - pewnie ciezko sie z Toba
    > wspolpracuje...
    Byc moze. Spytaj moich wspolpracownikow.

    > Proponuje isc na urlop, zakochac sie (przepracowujesz sie sadzac
    > po godzinach aktywnosci na p.p.d), znalezc sobie hobby....
    ;-)))

    > Cos dalej tez bym doradzil, ale sam tego nie zrobisz...
    ????

    > Na otarcie lez - taka jest wylacznie moja opinia na podstawie
    > kilku postow ktore tu widzialem - w usenecie nieraz sie udaje
    > kogos innego, mam nadzieje ze to akurat ten przypadek?
    Pochopnie nieco ;-)

    > Przepraszam, nie bede dalej dyskutowal w tym watku,
    > wole Cie zostawic z tym samego.
    > "Ludzie sa piekni jak sa skromni" Panie Piotrze!
    Szkoda, bo ciekawych argumentow uzywasz ;-)

    > Pozdrawiam serdecznie - Wojtek H.
    Ja rowniez - PiotrG