PracaGrupypl.praca.dyskusjeMala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow › Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mala konkluzja n/t oczekiwan pracobiorcow
    Date: Fri, 21 Nov 2003 16:47:57 +0100

    > Kawalek zrobionego kiedys cokolwieka nie swiadczy, ze sie to umie.
    > Moglo sie to dostac np. od kolegi.
    > Jak sie zrobi probke na nowy temat (najlepiej na miejscu - w firmie),
    > to wiadomo:
    > - czy kandydat w ogole to umie;
    > - jak do tego podchodzi;
    > - jak sobie radzi z nowym;
    > - jak pracuje w stresie;
    > i wiele innych.

    Za darmo?

    Napiszę tak: moje dotychczasowe doświadczenie wskazuje na to, że firmy,
    które poważnie traktują rekrutację, które płacą za okres próbny, czy też za
    próbną pracę, także później pięknie się wywiązują z obowiązków wobec
    pracownika, i ogólnie są jakoś lepiej zorganizowane. I szanują czas zarówno
    pracowników jak i swój (tu mam na myśli menagerów).
    Natomiast z firmami oczekującymi, że coś na początku zrobi się im za darmo,
    później bywają problemy.

    Ale to moje prywatne, zatem subiektywne, doświadczenie.

    Asmira