PracaGrupypl.praca.dyskusje › MEDIA PLANNER / BUYER

  • 1. Data: 2005-11-17 23:20:50
    Temat: MEDIA PLANNER / BUYER
    Od: "ejSi" <e...@o...pl>

    Witam,

    Jestem tegorocznym absolwentem renomowanej uczelni ekonomicznej. Posiadam
    doświadczenie jako dziennikarz, sprzedawca pow. reklamowej, asystent w
    marketingu dużej zagranicznej firmy itd., angielski - szkola srednia w USA,
    excel - dosyc dobra znajomość. Od dłuższego czasu interesuje się rynkiem
    mediów i reklamy. Jakieś dwa lata temu szczególnie zainteresowałem się
    zagadnieniem PLANOWANIA MEDIÓW i z tą dzianiną chciałbym wiązać swoją dalszą
    karierę zawodową. Po wysłaniu kilku zgłoszeń o pracę na stanowisku Junior
    Media Plannera i Media Buyer'a nie dostałem zadnej odpowiedzi (nie jestem
    oczywsicie zdziwiony tylko wnioskuje ze brakuje mi pewnych doświadczen/
    umiejętności/ kwalifikacji). Dodam ze raczej posiadam cechy osobowościowe
    wymieniane w tych ogłoszeniach.

    Obce natomiast są mi zagadnienia związane z badaniami rynku, socjologią,
    psychologią.

    Czy kotoś z grupowiczów może mi doradzić jakie kroki może podjąć młoda osoba
    po studiach ekonomicznych w celu zdobycia takich kwalifikacji, które pozwolą
    w większym stopniu spełniać wymagania stawiane kandydatom na w/w stanowiska,
    ew. jak lepiej umotywować chęć podjęcia takiej pracy w liscie motywacyjnym

  • 2. Data: 2005-11-17 23:27:00
    Temat: Re: MEDIA PLANNER / BUYER
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ejSi napisał(a):
> [...]
    > ew. jak lepiej umotywować chęć podjęcia takiej pracy w liscie motywacyjnym
    Moze na poczatek wrzuc na grupe linka do swojego cv+lm - wtedy
    grupowicze ocenia co jest nie tak w tych dokumentach
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl