PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłanie CV na 'ślepo'

  • 1. Data: 2005-11-17 14:32:07
    Temat: Wysyłanie CV na 'ślepo'
    Od: Qaws1 <q...@s...wp.sratatata.pl>

    Witam,

    Jak wygląda sprawa wysyłania CV na "ślepo" do firm, ktore nie ogłaszały
    się że szukają pracownika.

    Czy ktoś z Was takie coś praktykuje/praktykował i czy odniosło to jakis
    skutek?

    No i jak to moze wyglądac w oczach przyszłego pracodawcy.

    Qaws1

  • 2. Data: 2005-11-17 15:03:23
    Temat: Re: Wysyłanie CV na 'ślepo'
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    każdy sposób jest dobry pod warunkiem że jest skuteczny. samo wysłanie "w
    ciemno" wg mnie do skutecznych nie należy, lepiej jest zadzwonić, pogadać i
    przy spławianiu że "nie, nie prowadzimy rekrutacji" itp można zaproponować
    "to ja może prześlę swój życiorys" jest na pewno skuteczniejsze, bo już nie
    jesteś w pełni anonimową osobą

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-11-17 15:41:28
    Od: "Darek" <d...@w...pl>

    Takie wysylanie "na slepo" to nic innego jak spam, spam jak wiadomo do
    dobrych praktyk nie nalezy.

  • 4. Data: 2005-11-17 16:07:10
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    Wyslalam pare cv w ciemno i zostalam zaproszona 2 razy na rozmowe
    kwalifikacyjna.
    Mysle ze nie jest to najlepsza metoda, ale zawsze jakas.

    Aga

  • 5. Data: 2005-11-17 16:26:43
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > No i jak to moze wyglądac w oczach przyszłego pracodawcy.

    Ze rozpaczliwie poszukujesz pracy i masz problemy z jej znalezieniem ?
    Jarod

  • 6. Data: 2005-11-17 17:04:18
    Od: "piart" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ze rozpaczliwie poszukujesz pracy i masz problemy z jej znalezieniem ?
    > Jarod

    Jesli juz to najlepiej udac sie do firmy osobiscie, porozmawiac i
    ewentualnie zostawic CV. W innym przypadku nie wypadniesz najlepej.

  • 7. Data: 2005-11-17 18:07:12
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    Ja za co w te wakacje wysłalem mejlem około 60 podań o pracę, z tego
    przyszło 10,że przepraszamy bo coś tam jedno listownie:) i jedno pozytywne
    a wszystko wysyłałem do UK, bo nie chciałem spędzić wakacje w domu
    ale to wydaje mi się zależy od mentalnośći, jak ta firma przysłała, że z
    chęcią mnie zatrudnią pojechałem od razu niedługo otwierają filę w Polsce i
    jestem pierwszy do zatrudnienia:)

    więc ja chwlę sobie tę metodę
    pozdr
    grzesiek

  • 8. Data: 2005-11-17 18:59:36
    Od: "Churchil" <n...@...mejla>

    Grzesiek napisał(a), że:

> [...]
    > że z chęcią mnie zatrudnią pojechałem od razu niedługo otwierają
    > filę w Polsce i jestem pierwszy do zatrudnienia:)

    Łomatko! Po jakiemu to?

    Churchil

  • 9. Data: 2005-11-17 19:06:16
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    w sumie to zapomniałem kilku przecinków
    sic!!
    przepraszam

  • 10. Data: 2005-11-17 19:29:18
    Od: Qaws1 <q...@s...wp.sratatata.pl>

    Jarod wrote:

    > Ze rozpaczliwie poszukujesz pracy i masz problemy z jej znalezieniem ?
    > Jarod

    Nie az tak rozpaczliwie, ale dobrze by bylo znalesc szybciej niz
    pozniej, a co zrobic jak w okilicy jest niewiele interesujacych mnie
    ofert i do tego nowe ukazuja sie niezbyt czesto.

    --
    Qaws1