PracaGrupypl.praca.dyskusjeMCSA ?? › Re: MCSA ??
    From: "Piter" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: MCSA ??
    Date: Sun, 13 Feb 2005 21:54:00 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@217.153.47.42

    > Czy moze sie ktos podzielic doswiadczeniami na temat MCSA?:
    > jak zmienia sie wartosc pracownika na rynku pracy po uzyskaniu MCSA?
    > czy pracodawcy w naszyk kraju uznaja ten certyfikat ?
    > na jakie mozna liczy pensje [mniej wiecej - rzad wielkosci] na przyklad w
    > Polsce polodniowej, polodniowo zachodniej ?

    Jeśli chcesz być administratorem systemów MS, na pewno warto mieć certyfikat
    MCSA/MCSE.
    Na pewno warto posiadać wiedzę i umiejętności takie one sobą prezentują.
    Dziwnie, jak ludzie piszą, że MCSA jest mało popularny.
    Oglądam co pewien czas oferty pracy (w Warszawie) i w miarę często
    poszukiwani są Administratorzy Windows 2000/2003.
    Czasami MCSA/MCSE są wymagane, czasami zalecane, ale na pewno na stanowisku
    Administratora Systemów MS będą pomocne.
    Czasami widzę, że banki (pewien czas temu np. Fortis) szukają
    Administratorów Systemów MS.
    Powodzenia i pozdrawiam.

    Piter (gubit)
    PS. Pewien czas temu zdawałem egzamin 70-215 (Windows 2000 Server), jak byś
    chciał materiały, to coś mam.